- Dit onderwerp bevat 96 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2012 om 21:43 #465012
Nog meer eraf?
Hij is al behoorlijk gevlakt.Tis altied moar eem!14 december 2012 om 22:38 #464410De kerstvakantie duurde te lang.:con
De zijinlaat is nu klaar voor gebruik. 🙂
Ook heb ik eindelijk mijn variohuis met schoentjes terug, dus morgen even de vario eronder zetten.
Alleen heb ik 4,7 gram rollen, ik denk dat er wel 6 of 7 gram in mogen met links staande setup.Morgen foto’s en video.
Groeten.
Tis altied moar eem!15 december 2012 om 19:23 #453441De kop kan inderdaad nog een stuk vlakker, bij een malossi kopje is het nog een heel stuk vlakker.
16 december 2012 om 09:34 #438975Ik bedoel dat ie beter gevlakt kan worden ipv vlakker. hij hoort er niet zo rommelig uit te zien. ik stuur morgen wel even een foto van hoe er eentje hoort uit te zien;).
EDIT: nadat ik de foto nog even beter bekeken heb betwijfel ik of het blokje wel gaat lopen. lijkt alsof de kop scheef gevlakt is. Is het gedaan op een glasplaat?
16 december 2012 om 15:13 #454062niek1992 :
Ik bedoel dat ie beter gevlakt kan worden ipv vlakker. hij hoort er niet zo rommelig uit te zien. ik stuur morgen wel even een foto van hoe er eentje hoort uit te zien;).EDIT: nadat ik de foto nog even beter bekeken heb betwijfel ik of het blokje wel gaat lopen. lijkt alsof de kop scheef gevlakt is. Is het gedaan op een glasplaat?
Jazeker,
Tis altied moar eem!4 januari 2013 om 15:39 #464033updatje,
heb vandaag in groningen bij een scootershop rollen gehaald, 6,2 gram rollen.
toen ik thuis was gelijk de rollen in de vario gezet,
hier een filmpje van hoe de ciao nu rijd:
hij loopt nog wel een beetje hoog stationair.
maar dat is niet iets om me druk om te maken. 😛gr
edit:
aangezien mn ciao nogal moeilijk start met vario, vind ik het tijd voor kickstart.
dus ik ben opzoek naar een leuk kicksetje,
de setup zal dan worden?:std kickstart carters.
std kick kruk
43 creco
std cil kop @ b7hs
13 mm dellorto @ 68/66
malossi filter
proma cc
malossi vario @1:13 en 90 schijven met gele druk en witte trekveren.Tis altied moar eem!7 mei 2013 om 17:04 #438198Nou na 122 dagen slaap ben ik er toch weer. 🙂
Dit keer alleen wat foto’s, en een klein verhaaltje…Mijn speedengine blok is finaal vast genaait.
Hoe het kan geen idee?
Wat is er gebeurt?zuiger in 2 stukken.
cilinderhemd in 2 stukken.
carter aan gort door vijlsel.
krukas(drijstang) beschadigd.foto’s:

Alles is onbruikbaar, carter,krukas,cilinder en zuiger.
Maar de ciao leeft weer:)
Van jeha van het forum een blokje overgenomen.
Even wat gekloot in het begin want mn carbje lekte, maar na een nieuwe pakking en een goede sproeier was het lopen en starten.Alleen is het blok wel toe aan een revisie beurtje :p
http://www.youtube.com/watch?v=0eyVkgfByfMOmdat ik niet stil kan zitten ook nog even iets aan de ciao verandert.:)

carter getuned op mn creco:

dit was het wel weer.
groeten
Tis altied moar eem! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.