Vespa-Ciao.NL
:: Army Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Army Ciao

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robbert_K
    Bijdrager

Het resultaat is erg mooi geworden! Die munitiekistjes passen er goed bij. Ik ben benieuwd hoe je ze gemonteerd hebt… 😉

HaroldPot
      Topic starter

Twee 8mm gaatjes in het frame boren en een kleintje in het stangetje van het spatbord.
        De bevestiging aan het stangetje van het spatbord het ik gedaan met een 4mm pompnageltje.
        Wel heb ik tussen het frame en kistje een rubber/kunststof ringetje gedaan.

Dr Gonzo
        Donateur

HaroldPot :

Dr Gonzo :
          Ik had dit topic nog niet gezien, maar kwam in de dump van die kistjes tegen..Er past precies een 5 LT jerrycan in, dus gekocht…Samen met 4 bussen verschillende kleuren camouflage lak en een pak met sjabloon letter, een hoop legergroene riemen en banden, tasjes enz enz
          Ik was al naar oorlogsverlichting te zoeken op M-P…zie ik dat er al een army Ciao is…:|

Ik ga hem toch maken, daar niet van…maar sorry dat ik je ontwerp ‘ steel’ ….:D

Ik ben erg benieuwd wat jij er van maakt Dr Gonzo

Dit, maar is nog niet klaar:

HaroldPot
          Topic starter

Ik zie dat je voor een groter type kistje hebt gekozen, komt er ook nog 1 aan de andere kant?

Dr Gonzo
            Donateur

Ja, die heb ik zelfs al..Eerst de motorische problemen voor de VCT oplossen en dan verder met deze.maar ik wil hem eigenlijk toch meenemen als backup.
              Deze foto is trouwens al wat ouder en er zitten inmiddels wat canvas riemen, tasjes ,stickers enz enz op…
              k zal wat nieuwe fotos maken,. Ook heb ik de kistjes met spacers ertussen aan het frame vastgemaakt, en aan de binnenkant van de kistjes zitten vleugelmoeren zodat je ze er af kan halen…verder heb ik een gunrack op mijn stuur met een airsoft M16 erop, afijn je ziet de foto’s binnenkort wel…

Harleyman
              Bijdrager

Tijd voor een armymeeting!

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.