Vespa-Ciao.NL
:: apart

Home Forums Techniek Problemen oplossen apart

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Topic starter

ik reed dus gisteren zoals gewoonlijk naar school en in 1 keer stopt die ermee wat bleek nou de hele bougie lag eruit dus ik weer goed stevig vast draaien rij ik smiddag’s weer terug weer hetzelfde probleem dus nu weer nieuwe bougie erin.
      Nu nog niet weer een probleem gehad maar tog vind ik het wel raar bougie ziet er nog best goed uit.

volgende probleeem vanmorgen toen ik weer onderweg was naar school op een lang recht stuk viel die helemaal stil ik gas even terug en toen weer open
      toen deed ie het weer goed onderweg nog een paar keer hetzelfde probleem gehad maar waar kan dit aan liggen want heb geen zin om stil te staan morgen ofzo,,,,,

????

Jacky
      Bijdrager

Het ligt dus niet aan de bougie als er een nieuwe in zit. Welke sproeier zit er in? Is je afstelling altijd goed geweest zo?

Misschien carburateur, luchtfilter, benzinefilter( bij het kraantje) een schoonmaken.

hansieb
        Moderator

Hoe bedoel je eruit ?

Vorig jaar meeting reed ik ook met een gangetje of 75 toen knalde me bougie eruit en was heel me schroefdraad aan gort 😛

Ken je niks meer mee dan , andere kop dus

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Je kan er helicoil in draaien, maar voor een std kopje de moeite niet waard.

voor een 10tje heb je ergens wel een nieuwe kop

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

nle^

ik heb paar dagen geleden ook een bijna nieuw std kopje gekocht was 13eu kwijt incl verzendkosten
              dus als ik jou was gwn ff rond kijken naar een nieuwe kop

TimoO_
              Donateur

als je er een zoekt heb ik er nog wel een voor je liggen.

frf
                Topic starter

nou ja opzich denk ik dat mijn kop nog wel goed want bij de nieuwe bougie is niks aan de hand maar als ik wel een nieuwe kop koop wil ik graag direct een lc kop had gehoord dat dat wel kan maar waar kan ik dat kopen en radiateurtjes ?? kan iemand mij hier wat info over geven ?

Jelle
                  Moderator

lc kop is niet zomaar aan te komen(is behoorlijk zeldzaam)

frf
                    Topic starter

ik hoorde wel eens iets overn euro kopjes ofzo

evdooren
                      Bijdrager

dat is de eurocilindro kop die is zeldzaam en behoorlijk prijzig. En er zit niet veel verschil in met luchtgekoelde kop.

frf
                        Topic starter

ja barry had bijvoorbeeld nog wel een lc setje te koop van polini maar dat was een 60 dat wil ik niet moet wel gewoon 50 :s

Tonni
                          Moderator

50 LC van Polini is behoorlijk zeldzaam. Die vind je echt niet zomaar.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.