Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Animocheck: Crossmeeting in Maasbracht
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 12 maanden geleden door leon ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 maart 2010 om 21:38 #501340
Hallo,
Leon en ik zaten eens te denken om een meeting te organiseren ergensanders dan in thorn.
Wij hebben nu eens voor Maasbracht gekozen.
Wij willen hier een Cross meeting houden.
Ik wil eens kijken of hier een beetje animo voor is.
De meeting zal eind mei/begin juni plaatsvinden dan.Filmpjes:
m.v.g. Thom-Ciao
members die komen:
1. Thom-Ciao
2. leon ciao
3. VoNkJe
4. ritze
5. Tom ciao
6. vespagek199515 maart 2010 om 21:49 #515691denk dat het wat later op het jaar wordt dan misschien beter zomer, lekker crossen met goed weer en dan heeft iedereen genoeg tijd voor een crosser te maken.
Zoals je ook wel op de films kunt zien, er zijn schansen, paden bergen alles . Kan gewoon zonder kenteken dit is prive terrein !
Verder is dit bos gebied heel makkelijk bereikbaar vanaf 3 snelwegen..
Het ligt zo’n 3 km van de bebouwde kom van maasbracht-beek dus echt niemand die er last van heeft.
Naast het bos ligt grasveld waar dus goed geparkeerd kan worden van auto’s.Voor de mensen die eens iets anders willen, hier kun je goed crossen.
Oh thom die filmpjes stammen echt uit de oertijd haha de goede oude tijd :lol
16 maart 2010 om 08:00 #515701als het is als ik uit het gips ben kom ik ook wel 😀
16 maart 2010 om 12:22 #515704ja als mijn uit het gips is kom ik ook wel denk ik.
ligt er wel aan wat voorn dag enzolijkt me wel leuk alleen een vespa ciao is niet echt gemaakt om mee te srpringen vind ik zelf mja.
ik neem de si dan ook misschien mee, en daar kan je wel echt mee crossen
hah kijke wel hekan je misschien een google earth KMZ bestand fixen dan kunne we mooi zien waar het is precies
groeten vespa boy
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 maart 2010 om 13:54 #515714zijn alleen vespa’s gewild thom want ik ga mijn ciao niet verneuken maar ik wil wel afkomen met mijn honda mt5 greetz floor-ciao
16 maart 2010 om 14:11 #515717andere brommers mogen natuurlijk ook, er komen nog wel meer mensen opaf met niet-vespa.
Ik zelf gebruik een ciao of superbravo.16 maart 2010 om 14:36 #515721mag echte crosmoter ook?8)
16 maart 2010 om 14:52 #515722ik kom met mij si
schrijf me maar in
gr16 maart 2010 om 14:55 #515723alleen zou ik ’t ff uitzoeken met regelgeving enzo.
want dit is wel illegaal crossen en geluids overlast in stilte gebied.
en dat kan duur worden, en met een groep is er alleen maar meer kans dat een wandelaar ofzo de politie belt…16 maart 2010 om 14:59 #515726
Tom ciaoIs wel een leuk idee, zoiets had ik ook al in m’n hoofd.
En het is zeker ideaal omdat het op privé terrein is, maar ik zou het, zoals Peter ook zegt, toch nog even nakijken.Ik denk dat ik wel aanwezig ben met de superbravo.
16 maart 2010 om 16:26 #515728No way, dat ik mn vespa hierdoor stuur!
16 maart 2010 om 17:37 #515732Lijkt me ook wel lache, mits het legaal is;)
16 maart 2010 om 18:03 #515735nou de eigenaar rijd er normaal met echte crossmoters, er is dan ook aanleg van paden, schansen etc.
Het ligt zo’n 3 km van de bebouwde kom af dus geluid zal denk ik ook niet zo’n probleem wezen 😉
aangezien het als crosspark gebruikt wordt en maar een klein stukje naast de snelweg ligt lijkt het me ook geen stilte gebied maar dat is na te vragen 😉@ bas nee ik ga ook niet met mijn goede snorciao’tje, beste pak je een oud frame zonder kenteken dat slecht in de lak staat en tot doden op geschreven is 😀
oja 1 ding thom en ik zullen wel voor vuilniszakken zorgen, als iedereen dan zorgt dat hij geen eet-drink waar verpakkingen laat rondslingeren en dus in de zakken doet.
16 maart 2010 om 18:49 #515736ooh dan is het zeker geen probleem he.
geen politie gezeik en lekker kneure over die paadjes:Dook wel chil dat je vuilnis zakken meeneemt

kan je gewoon met de auto komen he ? tot aan de meeting plek.
greets ritz
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 maart 2010 om 18:55 #515739het terrein ligt een meter lager als de weg, je rijdt dus direct bergaf. Je kunt de auto daar gewoon parkeren ja het is een verlaten weg waar geen hond komt.
Zowel thom als ik hebben crossbrommer nog niet klaar [maar is opzich geen probleem komt wel goed haha :p] maar als ik hem binnekort klaar heb [of hij] dan maken we wel een filmpje van hele terrein [rijdend]. Best groot en sjiek ‘crossciquit’. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.