Vespa-Ciao.NL
:: Animocheck: Crossmeeting in Maasbracht

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Animocheck: Crossmeeting in Maasbracht

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Thom-Ciao
    Topic starter

Hallo,

Leon en ik zaten eens te denken om een meeting te organiseren ergensanders dan in thorn.
      Wij hebben nu eens voor Maasbracht gekozen.
      Wij willen hier een Cross meeting houden.
      Ik wil eens kijken of hier een beetje animo voor is.
      De meeting zal eind mei/begin juni plaatsvinden dan.

Filmpjes:

m.v.g. Thom-Ciao

members die komen:

1. Thom-Ciao
      2. leon ciao
      3. VoNkJe
      4. ritze
      5. Tom ciao
      6. vespagek1995

leon ciao
      Bijdrager

denk dat het wat later op het jaar wordt dan misschien beter zomer, lekker crossen met goed weer en dan heeft iedereen genoeg tijd voor een crosser te maken.
        Zoals je ook wel op de films kunt zien, er zijn schansen, paden bergen alles . Kan gewoon zonder kenteken dit is prive terrein !
        Verder is dit bos gebied heel makkelijk bereikbaar vanaf 3 snelwegen..
        Het ligt zo’n 3 km van de bebouwde kom van maasbracht-beek dus echt niemand die er last van heeft.
        Naast het bos ligt grasveld waar dus goed geparkeerd kan worden van auto’s.

Voor de mensen die eens iets anders willen, hier kun je goed crossen.

Oh thom die filmpjes stammen echt uit de oertijd haha de goede oude tijd :lol

VoNcKjE
        Bijdrager

als het is als ik uit het gips ben kom ik ook wel 😀

ritze
          Bijdrager

ja als mijn uit het gips is kom ik ook wel denk ik.
            ligt er wel aan wat voorn dag enzo

lijkt me wel leuk alleen een vespa ciao is niet echt gemaakt om mee te srpringen vind ik zelf mja.
            ik neem de si dan ook misschien mee, en daar kan je wel echt mee crossen
            hah kijke wel he

kan je misschien een google earth KMZ bestand fixen dan kunne we mooi zien waar het is precies

groeten vespa boy

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

floor-ciao
            Bijdrager

zijn alleen vespa’s gewild thom want ik ga mijn ciao niet verneuken maar ik wil wel afkomen met mijn honda mt5 greetz floor-ciao

leon ciao
              Bijdrager

andere brommers mogen natuurlijk ook, er komen nog wel meer mensen opaf met niet-vespa.
                Ik zelf gebruik een ciao of superbravo.

VoNcKjE
                Bijdrager

mag echte crosmoter ook?8)

joelciao
                  Bijdrager

ik kom met mij si
                    schrijf me maar in
                    gr

Peter.S
                    Bijdrager

alleen zou ik ’t ff uitzoeken met regelgeving enzo.
                      want dit is wel illegaal crossen en geluids overlast in stilte gebied.
                      en dat kan duur worden, en met een groep is er alleen maar meer kans dat een wandelaar ofzo de politie belt…

Tom ciao

Is wel een leuk idee, zoiets had ik ook al in m’n hoofd.
                        En het is zeker ideaal omdat het op privé terrein is, maar ik zou het, zoals Peter ook zegt, toch nog even nakijken.

Ik denk dat ik wel aanwezig ben met de superbravo. :thumb

Bas94
                        Bijdrager

No way, dat ik mn vespa hierdoor stuur!

VespaAvanti
                          Donateur

Lijkt me ook wel lache, mits het legaal is;)

leon ciao
                            Bijdrager

nou de eigenaar rijd er normaal met echte crossmoters, er is dan ook aanleg van paden, schansen etc.
                              Het ligt zo’n 3 km van de bebouwde kom af dus geluid zal denk ik ook niet zo’n probleem wezen 😉
                              aangezien het als crosspark gebruikt wordt en maar een klein stukje naast de snelweg ligt lijkt het me ook geen stilte gebied maar dat is na te vragen 😉

@ bas nee ik ga ook niet met mijn goede snorciao’tje, beste pak je een oud frame zonder kenteken dat slecht in de lak staat en tot doden op geschreven is 😀

oja 1 ding thom en ik zullen wel voor vuilniszakken zorgen, als iedereen dan zorgt dat hij geen eet-drink waar verpakkingen laat rondslingeren en dus in de zakken doet.

ritze
                              Bijdrager

ooh dan is het zeker geen probleem he.
                                geen politie gezeik en lekker kneure over die paadjes:D

ook wel chil dat je vuilnis zakken meeneemt :thumb

kan je gewoon met de auto komen he ? tot aan de meeting plek.

greets ritz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

leon ciao
                                Bijdrager

het terrein ligt een meter lager als de weg, je rijdt dus direct bergaf. Je kunt de auto daar gewoon parkeren ja het is een verlaten weg waar geen hond komt.
                                  Zowel thom als ik hebben crossbrommer nog niet klaar [maar is opzich geen probleem komt wel goed haha :p] maar als ik hem binnekort klaar heb [of hij] dan maken we wel een filmpje van hele terrein [rijdend]. Best groot en sjiek ‘crossciquit’.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.