Vespa-Ciao.NL
:: Animo check 12 provincieen tour?

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Animo check 12 provincieen tour?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lewishamilton
    Topic starter

Hallo,

Ik zat te denken om een tour te organiseren die door alle 12 de provincien van Nederland lopen

Ik denk dat dat wel 1000 km is

Midden zomer

Ik denk dat we hier een week voor uit moeten trekken.

Laat ff weten of je belangstelling hebt en als er veel belangstelling is ga ik een plan schrijven.

Er zullen we kosten aan verbonden zijn omdat je moet wel elke dag een andere slaapplaats hebben

Lewishamilton

speedbuxy
      Bijdrager

Hoort leuk:thumb
        Maar denk dat je beter eerst een globaal plan kan maken en het dan posten.
        Het is nu veel te kaal en open en dat is niet echt motiverende om enthousiast van te worden.
        Want waar zal start bv plaats vinden?
        Hoe wil je het slapen doen guru in een tentje? of op een camping?
        Welke route gaan we ongeveer aanhouden?
        Dus zou eerst eens wat globaals uitwerken en het dan plaatsen dan kunnen mensen daarop inhaken:thumb

Edjuh
        Bijdrager

Een week is veel te lang voor mij 😛

Misschien rijd ik dan een stukje mee.

De meesten hebben het na 2 dagen ook wel gezien dus ik zou kijken of je toch niet een iets minder ambitieuze route zou plannen.

Maar goed plan.

lewishamilton
          Topic starter

Het is maar een plan
            wel rigoreus

Ik kijk gewoon of er animo voor is

pannenkoek
            Bijdrager

dat lijkt me een goed plan!

hopelijk valt ie in een vakantie na half september want 30 augustus word ik 16…:D

maar dat zal wel niet ivm het weer:P

goedguus
              Bijdrager

om kosten te besparen kun je kijken of je niet bij iemand in de schuur kan slapen oid 😉
                en dan kijken of je dat in elke provincie kan vinden en dan een route plannen

VeldMuijz
                Bijdrager

Misschien een onder de riviren toer? en boven de rivieren toer, kan je toch een grote route rijen maar niet te groot?

ritze
                  Bijdrager

wow, ik was helemaal gaar toen ik 13 u op de brom zat en ongeveer 210 km gereden heb
                    210km op 13 u vind ik niet snel als je bedenkt dat je op 12u met een gem snelheid van 30 per uur zeker 300km kan rijden
                    en dan tel je daar nog 2 a 3 u pauzes en pitstops bij.
                    maar waar je veel me te maken hebt is pech vooral met een grote groep (15/20) man

maar goed, lijkt me opzig wel leuk om te doen maar dan wel 1000 km , want stel dat je het over 5 dagen doet (wat ik al best lang vind) dan moet je toch 200 km per dag rijden 5 dagen lang… opzig wel geinig 😛

misschien dat je er dan iets van 600 of 700 k van kunt maken, wat nog veel is:P

noem hem dan de gumball 😀 hhaha

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

superindo
                    Bijdrager

De meestel waren na de VCT-09 al aarig af geloof ik,
                      een rivieren tour of langs de zee tour lijkt mij dat daar meer animo voor is.
                      Maar goed, het idee is leuk, ik zie je plan graag tegemoed!:thumb

Docs
                      Donateur

je kunt ook een soort estafette tour maken. rijd je wel een route door Nederland, maar dan opgedeeld in stukken. alleen de organisatie en een paar fanatiekelingen rijden alles, de rest kan onderweg aan en af haken. Kun je je gewoon opgeven voor bepaalde stukken.

misschien ideetje? anders krijg je maar heeeel weinig lui denk ik.

ritze
                        Bijdrager

jaaaaah langs de zee en dan over het natte strand drifte met dik 60 op de klok.
                          daar zou ik wel aan mee willen doen en dan lekker weekendje knalle met de boy`s

en dat estafette idee is opzig ook wel goeie zo kan eigenlijk iedereen wel iets meerijden.
                          vooral voor de mensen die niet met brommer en auto richting het noorden kunnen gaan zoals ik.

want in de peugot 206 CC gaat precies 1 kratje alfa 😛 en geen brommer
                          dus dan lijkt het me wel vet om dan aan te haken:P
                          en ben zeker niet vies om een dag 200K te rije:P

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.
                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.