Vespa-Ciao.NL
:: angel’s ciao px 25

Home Forums Perso’s Projecten angel’s ciao px 25

14 berichten aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

waarom niet even alles strippen, zo moeilijk is dat toch niet.:(??

!Japieoh!_!Ciao!

Frits laat em maar, als hij z’n Ciao zo wil behandelen moet hij weten… En hij reageert ook niet erg sympatic(ofhoejehetookschrijft:P) dus ik zou er neit meer woorden aan vuil maken 😉

@ angel: grappige Ciao en succes ermee op jou manier;)

angel
        Topic starter

Ik denk erover om binnekort een DR 65cc cilinder te bestellen :p:D Zal hij hopelyk wel wa sneller gaan dan 45 :duivel

!Japieoh!_!Ciao!

Ik zou als ik jou was dan eerst je inlaat bewerken, iig 13mm maken en een beetje bijvijlen voor 50cc, of meteen voor 70cc natuurlijk als je die dan toch al besteld. En ook zou ik eerst een lekker uitlaatje kopen, want om nou met 65cc met sito plus te rijden lijkt me ook niet echt heerlijk… het kan wel natuurlijk maar ik zou dan eerder een proma cc o.i.d. kopen om toch een stuk meer eruit te halen (alles eruit halen wil ik niet zeggen want daar moet je ook je spoelpoorten voor doortrekken en je krukas bewerken.)

Succes er verder mee 😉

angel
            Topic starter

eerst gwn die 65cc eronder knallen x) En ik zie wel wat het effect is :@ Gwn effe goe afstellen & inrijden en ik zie wel hoe het afloopt…

LeMoN
              Bijdrager

angel :
                en ik met jou zielepoot! Hou op met k***en :fuck2 Ik laat me niet zo kloten door iemand als jij 😉 En als ge nen klop uw muil wilt ebben komt hem maar halen hier in w-vl

pardon? je moet een beetje tegen kritiek kennen heh kerel. En ik vind gewoon dat je ciao mishandelt. moet jij niet gelijk gaan dreigen met geweld…..

angel
                Topic starter

Deze schatjes besteld 8)

dr 65cc cilinder

malossi filter
                  8)

Samen met sproeier 60, 62, 64, 66, 68

EDIT:

vandaag een zot cadeau gekregen van de vriend van mijn oudste zus =)Nog een vespa ciao, wat ik er van weet is dat er een buis is tussengelast en dat hij al 70 km/u rijd :worshippy Ben fucking bly! Wrs word de cilinder en de filter ook in dit brommertje geplaatst (afhankelyk van de onderdelen die er al in zullen zitten.

angel
                  Topic starter

stukken zijn toegekomen 😀

de dr cilinder:

de malossi filter:

angel
                    Topic starter

G-no
                      Donateur

sorry, ikvind hem niet mooi. je kabels zijn halfgrijs, je stuur is halfgrijs, je trappers zijn halfgrijs, je voorvering is er niet uitgehaald voor het spuiten, eveneens je complete voorvork. combo zou ik zelf ook nooit gebruikt hebben, maar dat is mijn mening.

maar, zolang je hem zelf mooi vind is het toch goed, aleen zou ik wat meer zorg besteden aan het spuitwerk. dit vind ik een beetje beun.

angel
                        Topic starter

ik snap je mening maar mijn punt is dat met geen kapotte ciao wil zitten xD 😀 Gezien ik zo’n handigaard ben in het verklooien van mijn vespa. Dus ja no offence ik hou er van (ook al is het flashy.

JayL
                          Bijdrager

ben helemaal mee eens met G-no.. maar als je dat zelf mooi vind :thumb

LeMoN
                            Bijdrager

zoals al je spuitwerk, niet mooi gedaan…

FSC 72
                              Bijdrager

Jammer dat de kleur niet goed dekt, een extra laagje en wat blanke lak had hem zichtbaar goed gedaan.
                                Maar goed, als je er tevreden mee bent is het genoeg natuurlijk.

14 berichten aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.