- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 10 maanden geleden door FSC 72.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 januari 2008 om 22:56 #426349
Maar het blok heb je er toch in 30 seconden uit?
wielen bij elkaar ook in 2 minuutjes. Is echt niet de moeite en zal zeker schelen bij je resultaat.3 januari 2008 om 23:09 #426350ik dus niet dat is ook de reden wrm ik voor rollen kies 😉
3 januari 2008 om 23:23 #426351Ja maar met rollen kan je toch helemaal niet mooi in alle hoekjes etc komen? En nou worden alleen de hele grote oppervlakken zegmaar opnieuw gespoten/gerold dus dan heb je allemaal verschillende kleuren:S Echt zonde van de brommer. Als ik jou was had ik er gewoon wat beter de tijd voor genomen en het gewoon helemaal netjes gedaan:)
En je zegt wel ik dus niet, maar dat is juist het leuke aan vespatjes. Het zit allemaal zo makkelijk in elkaar maar toch is het super leuk dus beter had je het gewoon even helemaal uit elkaar gehaald:)
4 januari 2008 om 01:17 #426360Ik zie wel 1 pluspuntje je velgen die zijn super mooi 🙂
Zoals bart zegt lekker ff goed spuite heb je straks veel meer plezier van anders bladdert het er straks allemaal af.
4 januari 2008 om 11:48 #426366hebben me dan ook ettle kuisuren gekost =)Maar ze blinken als gek 😀 Net gaan kijken naar de ciao en primer ziet er goed uit, enkel glad schuren met een hoge korrel, ontvetten en de kleur kan erop. Ik weet dat het niet ideaal is wat ik doe maar het lukt op dit moment goed! Geen afbladerende verf etc. wat ik met de spuitbus wel had gezien hij redelijk roest is. Want de ciao is redelijk roest dus ik heb speciale primer genomen tegen roest omdat het anders gewoon niet lukte, spuitbussen gingen een ramp geweest zijn, geloof me! Misschien later op deze dag foto’s van de ciao in army green :bier
EDIT:
wegens al het kritiek heb ik dan toch besloten om de tips te verwerken tot een nieuw idee: vooraleer ik hem in kleur rol zal ik nog de blutsen, oneffenheden en het logo in de tank uitplamuren en alles perfect zitten….Ik denk dat het idd wat beter gaat zijn.
4 januari 2008 om 18:13 #426385Zoals je ziet kan ik toch nog luisteren 😆 Had nog twee ongebruikte motip spuitbussen staan met het kasticket dus vanmiddag naar de auto5 gegaan, ze ingeruild en weer wat inkopen gedaan 😆 8)
– TPX plamuurmessen (ben van plan meer dan één keer te plamuren, op mijn volgende projecten ok dus ja kon geen kwaad)
– motip plamuur 250geens zijn hoever we hiermee gaan geraken en als het mislukt dan kan het nu ook niet zoveel kwaad, kost niet zo heel veel 😉
28 januari 2008 om 14:15 #427000oké na hele lang afwezigheid toch nog een ‘kleine’ update…
De orginele kappen van mijn ciao waren helemaal screwed up en helemaal verneukt dus dacht ik bij mezelf wrm niet eens een experimentje? Dus de twee kappen + vloerplaat een laagje filler en een stuk of drie dunne lagen zilver….Als het fotoestel weer werkt volgen er foto’s!STAND VAN ZAKEN:
-meer dekkende laag primer gerold
-uitsparingen voor de logoplaatjes in de tank dichtgeplamuurd
– afdekkappen + vloerplaat gespoten
– staat nu in reperatie wegens een onbekend probleem aan de motor28 januari 2008 om 15:07 #427001nou ik w8 op foto’s maar verder nog succes (mijn brommer is ook army green met vlekjes:P)
31 januari 2008 om 21:55 #427071daarnet besteld:
– poulie 70
– poulie 70 v snaar
– polini trekveersetjeeens zien wat het geeft 😀
31 januari 2008 om 22:14 #427072Hey
Leuke Ciao HAD je:con
Persoonlijk vind het doodzonde om een Ciao die nog zo goed in de orginele lak zit ”over te brassen”, sorry dat ik het zeg maar het reslutaat zal nooit zo mooi worden als de orginele lak.
Omdat je in Belgie toch geen kenteken nodig hebt had ik als ik jou was mooi een lelijk framje erbij gekocht en die zo gerold.
Als je dan over een tijdje die lak moe bent hoefde je het frampje maar om te bouwen en had je weer mooie lak gehad;)31 januari 2008 om 22:36 #427073lulkoek dat het niet net zo mooi kan worden dan de orignele lak, het kan alleen maar mooier worden.
ik vind de originele lak ook mooi, op mijn ciao is het ook nog mooi.
maar ik moet eerlijk zeggen dat iedereen die hem gecoat of goed gespoten heeft het toch echt wel mooier uitziet..
dus ik vind dat je uit je nek lult..;)31 januari 2008 om 22:38 #427074Mooi qua smaak valt over te twisten, maar wat betreft kwaliteit vind ik ook de ori lak beter dan opnieuw gecoat.
1 februari 2008 om 07:33 #427075ik wil eventjes vermelden dat de orginele lak in echt slechte toestand was 😉 Hij had schuifschade van te vallen en was op verschillende plekken roest. Drm heb ik hem dus gerold met speciale ijzer primer. Als het fototoestel weer in orde is en de bestelling is toegekomen volgt er nog een update! Iemand een idee hoe lang de verzending duurt van jmpb voor een pakket?
1 februari 2008 om 14:48 #4270762 dagen
1 februari 2008 om 15:02 #427077Updeet 😀 Kappen gespoten
http://img156.imageshack.us/my.php?image=pict2668qe7.jpg -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.