- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 10 maanden geleden door FSC 72.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 december 2007 om 14:26 #426252
daarnet alle schade (is blijkbaar gevallen) met de spuitbus in de grijze primer gezet. De zijkappen (plastiek) komen dan in de kunstofprimer.
heb net een acute aanval gekregen van chroom: als de verzendingskosten in orde zijn (weet niet hoe het daarmee zit) word dit besteld ipv van een redelijk nutteloze snellere uitlaat:
– Chromen bagagebeugels
– chromen zijkappen
– chromen voetplank
– tankdop met slot.net gekocht:
– 1 motip primer grijs
– 2 motip autolak acryl diep bordaux30-12
nieuwe foto van de ciao in de sleuteltoestand (vloerplaat en zijkappen staan er inmiddels al weer op):http://img120.imageshack.us/my.php?image=pict2516td9.jpg
wrs één van de allerlaatste in deze kleur want vandaag normaal gezien beginnen met afschuren.
30-12
aangezien het me voor geen kloten lukt ga ik de ciao normaal gezien professioneel laten herspuiten 😀31-12
nachtje overgeslapen en de ciao komt in ratlook…Word netjes gerold en zo…heb het nog nooit gezien op een brommer
*Editen ipv achtereenposten aub*
edit aa-t: ik zag dit verzoek en heb ‘m maar even voor je uitgevoerd..
met de edit knop kan je een post aanpassen, dit is beter als continu achter elkaar posten..
houd het wat overzichtelijker/schoner/netter..2 januari 2008 om 17:44 #4263272 januari 2008 om 18:57 #426328Grappig het hele frame word dus legergroen ?
2 januari 2008 om 19:15 #426329jep 😀 Hopelijk eist het leger mijn brommer dan neit op :lol
3 januari 2008 om 15:46 #426337Owkeej, vandaag aan een rottempo zitten werken en primer staat er al op 😆 Maar nu moet ik nog 24uur geduld hebben eer ik de army kleur er mag over rollen 😥
Allereerst mijn blazertje dat mijn winters beunkot warm houd 😉
De brom VOOR de primer (let vooral op die mooie spaakjes :kwijl:):
Zoals je ziet heb ik de filler toch niet gedaan maar mocht ik zien dat de oneffenheden op het spatborden door het army green komen dan schuur ik het volledig op, leg een laagje filler, netjes glad schuren en dan weer army green erover. P.S: op de foto lijkt het nogal sponsig maar in real is het mooi glad 😉
Mijn ervaring tot nu toe met rollen van brommersik ben er tot nu heel tevreden van: het gaat heel makkelijk en een extra voordeel is dat je speciale primer kan kopen die het roest omzet in goed metaal, zeer handig als je brommer lichtjes roest 😉 Daarbij hoef je totaal niet te demonteren dus handig voor de luierikken onders ons of gewoon mensen die liever hun brommer niet uit elkaar halen zoals ik.
I’ll keep you updated!3 januari 2008 om 15:59 #426338
RebelHaha dat gaat er echt niet uitzien man
Je hebt niet eens geschuurt.
Je krijgt allemaal vage vlekken zo.3 januari 2008 om 16:14 #426339😕 Wel geschuurd hoor, en als je me niet gelooft tjah 8)
3 januari 2008 om 16:26 #426340Waarom heb je niet wat dingen eerst gemonteerd.
Ik ben ook niet zon spuiter maar volgens mij wordt dit niet zoveel , alles moet je nu afdekken enzo had iniedergeval je blok enzo eronder weg gehaalt om zo je hele brug te spuiten en de bandjes eruit.
Volgens mij heb je nu ook maar een heel klein laagje primer erop als ik dat zo op de foto zie.
Maarja ben benieuwd maybe wordt het wel wat 😉
3 januari 2008 om 17:15 #426341@ HansieB: ik denk dat je ( Gedemonteerd ) bedoeld,
Maar ik denk ook dat je beter eerst een antal dingen van de ciao had kunnen verwijderen, als je nu niet goed afdekt heb je dalik alles die kleur waar je eigenlijk alleen het frame in zou zillen spuiten :p,
Achja kijk maar, mischien word het tog nog heel wat 😉3 januari 2008 om 17:47 #426343
sjaak trekhaak@roger ,ik denk dat je aantal bedoelt,en dalijk en willen en toch;)
maar je kunt idd beter alles eraf halen is een kleine moeite en het resultaat is veel beter ,maar ben benieuwd na het resultaat3 januari 2008 om 17:52 #426344is gerold hé 😉 GEwoon met een lakrolletje en zo dus van nevel op allerhande dingen ga ik geen last hebben..Zal idd morgen beetje beter moeten afdekken i now, kwas lui :no
3 januari 2008 om 19:22 #426345Roger102 :
@ HansieB: ik denk dat je ( Gedemonteerd ) bedoeld,
Maar ik denk ook dat je beter eerst een antal dingen van de ciao had kunnen verwijderen, als je nu niet goed afdekt heb je dalik alles die kleur waar je eigenlijk alleen het frame in zou zillen spuiten :p,
Achja kijk maar, mischien word het tog nog heel wat 😉Klopt dat bedoelde ik 🙂 was ook nog niet te lang wakker
3 januari 2008 om 19:30 #426346maar die laag primer die je erop hebt is ook echt veeel te dun man:o en als ik jou was had ik ook de boel eerst ff gedemonteerd. denk niet dat dit zo’n succes gaat worden..
3 januari 2008 om 19:42 #426347:! en met een beetje pech gaan de primer en lak niet samen, op elkaar invreten enzo weetjewel
dan ben je nog verder van huis :p
3 januari 2008 om 20:13 #426348zijn allebei van levis zo dom ben ik niet hoor 8) En heb advies gevraagd aan de man van de verfwinkel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.