Vespa-Ciao.NL
:: angel perso

Home Forums Perso’s Projecten angel perso

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

fijn he die malo var 😛
      altijd wel eens willen weten hoe dat rijdt op een grillo, want met die trekkracht kan je leuke dingen doen.
      krijg je hem fatsoendelijk aan? want daar had ik laatst problemen mee vooral in de sneeuw:P
      ziet er goed uit, maar kijk wel uit voor de roller banke he;) die vario blijft gaan

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

angel
      Topic starter

dat rijd als een beest op een grillo. start altijd binnen de drie keer kicken ^^ heb nu ook een bredere achterband. gaat 57 op autoteller..dus inderdaad oppassen voor de rollen. wheelies zijn ook geen probleem met de grillo!

mijn nieuwe aanwinst omdat de zwarte levensmoe was (motorblok naar de vaantjes achter meer dan 35.000 km)

een van de allereerste pxen die uitgebracht zijn in belgie 😀 gekocht van de eerste eigenaars. setup lichtjes veranderd:

alles standaard buiten –> getande v snaar & sito +. Rijd iets van een 30 / u. Leuk ding voor korte afstandjes 8)

angel
        Topic starter

nieuwe niet gebarsten koplamp op rode px gezet en overtrek geplaatst die mijn oma gemaakt heeft

oude ciao koplamp op grillo gezet omdat het mooier is en een tnt middenbar. Ook een malossi v snaar ingezet (oude was in stukken) en rollen gemixt.

Steven
          Donateur

wel cool dat je oma een overtrek voor je gefikst heeft :thumb

angel
            Topic starter

grillo is laatst volledig herdaan 😀 hier stond die eventjes met een proma:

zit nu weer me vertrouwde sito + op en 9.5 gram gewichten. trekt als een beest (lichtjes aan stuur trekken en hij vliegt op één wiel. snelheid is onbekend. –> kickblok, 12/12, sito +, malossi vario, malossi v snaar, 90mm koppeling, sproeier 54 (of 56 ben het evcen kwijt in me geheugen. Loopt top alleszins, trekt mooi wheelies n zo.

de oldtimer px:

chrome faco kappen voor de rest orgineel (orgi kappen heb ik nog hoor. setup is zo standaard en saai als iets (op grotere sproeier & snor uitlaat zonder prop na.

dagelijks rij ik nu met een andere brommer. moet er toch eens werk van maken om een reserve v snaar voor grillo en een standaard of gianelli uitlaatje te bestellen voor de oldtimer

Shaker
              Bijdrager

om een of andere reden heb jij ’t talent om net ogende originele brommers (lees ludix, grillo enz.) te verneuken :p. De grillo was ondanks eventuele lakschade echt 10000x beter hoe die was maarja jij rijdt erop.

eeuwig zonde als je het mij vraagt vooral van de nette originele grijze 3 spaaks velgen die zover ik kan beoordelen nog retestrak in de lak zaten.

VespaAvanti
                Donateur

Kerel, laat die jongen gewoon z’n ding doen:con
                  Hij is er blij mee en rijdt er op, als je eens wist hoeveel er gesloopt worden waarvan alles weggegooit word op vario en blok na, dan is dit nog helemaal niet zo zonde als jij doet voorkomen.
                  En heb je je eigen spul ooit gezien:no

Angel, lekker blijven genieten van de hobby, ga zo door:thumb

Shaker
                  Bijdrager

VespaAvanti :
                    Kerel, laat die jongen gewoon z’n ding doen:con
                    Hij is er blij mee en rijdt er op, als je eens wist hoeveel er gesloopt worden waarvan alles weggegooit word op vario en blok na, dan is dit nog helemaal niet zo zonde als jij doet voorkomen.
                    En heb je je eigen spul ooit gezien:no

Angel, lekker blijven genieten van de hobby, ga zo door:thumb

ik vind t gewoon zonde maar ik geef toch aan dat hij erop moet rijden. Hij moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef gewoon mijn mening. En tja mijn eigen spul, het is misschien niet perfect afgewerkt maar slechter dan de staat ervoor is het eigenlijk nooit.. En momenteel heb ik alleen nog een originele bromciao van 2006 dusja die vergelijking snap ik niet 8)

niemand
                    Donateur

die ciao is toch mooi opgeknapt :thumb
                      alleen vind ik die chrome kappen niet staan, maar dat is mijn mening.

angel
                      Topic starter

danku zeer enne wat zit die hierboven nu te zeggen? grillo vroeger mooier..ik vond kleur maar niks en hij begon serieus af te takelen. heb honderd grijze haren erbij van dingen die vervangen moesten worden en ik niet zomaar meer aangeraakte :con en oldtimer ja, chromé kappen zitten erop omdat ik ze toch nog had en er niks mee deed ..lagen er toch maar.

en voor de geinteresseerden, dit was me dagelijks vervoer (heb nu een andere dax, ben er nog aan bezig)

Docs
                        Donateur

Dat zijn wel grappige dingetjes :lol Maken wel lawaai als een malle 😐 😛

angel
                          Topic starter

gianelli standaard look uitlaatje
                            poulie 60 + v snaar

is besteld voor de ciao 😀 vorige “setup” was: 25 / u uitlaat zonder prop & poulie 80 (zit standaard op de oudere ciao’s van belgie, toch bij de mijne al altijd. liep die 27 mee en kwam gek zal nu wel beter zijn! :thumb achterlichtje is ook gefixt, massapuntjes beetje moeten bijplooien en een ander lampje en het werkte weer als vroeger.

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.