- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 3 maanden geleden door angel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 december 2010 om 11:58 #466837
fijn he die malo var 😛
altijd wel eens willen weten hoe dat rijdt op een grillo, want met die trekkracht kan je leuke dingen doen.
krijg je hem fatsoendelijk aan? want daar had ik laatst problemen mee vooral in de sneeuw:P
ziet er goed uit, maar kijk wel uit voor de roller banke he;) die vario blijft gaanDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 februari 2011 om 18:33 #468137dat rijd als een beest op een grillo. start altijd binnen de drie keer kicken ^^ heb nu ook een bredere achterband. gaat 57 op autoteller..dus inderdaad oppassen voor de rollen. wheelies zijn ook geen probleem met de grillo!
mijn nieuwe aanwinst omdat de zwarte levensmoe was (motorblok naar de vaantjes achter meer dan 35.000 km)

een van de allereerste pxen die uitgebracht zijn in belgie 😀 gekocht van de eerste eigenaars. setup lichtjes veranderd:
alles standaard buiten –> getande v snaar & sito +. Rijd iets van een 30 / u. Leuk ding voor korte afstandjes 8)
3 april 2011 om 13:27 #485475nieuwe niet gebarsten koplamp op rode px gezet en overtrek geplaatst die mijn oma gemaakt heeft

oude ciao koplamp op grillo gezet omdat het mooier is en een tnt middenbar. Ook een malossi v snaar ingezet (oude was in stukken) en rollen gemixt.

3 april 2011 om 13:32 #485476wel cool dat je oma een overtrek voor je gefikst heeft
21 november 2011 om 18:53 #491032grillo is laatst volledig herdaan 😀 hier stond die eventjes met een proma:

zit nu weer me vertrouwde sito + op en 9.5 gram gewichten. trekt als een beest (lichtjes aan stuur trekken en hij vliegt op één wiel. snelheid is onbekend. –> kickblok, 12/12, sito +, malossi vario, malossi v snaar, 90mm koppeling, sproeier 54 (of 56 ben het evcen kwijt in me geheugen. Loopt top alleszins, trekt mooi wheelies n zo.
de oldtimer px:

chrome faco kappen voor de rest orgineel (orgi kappen heb ik nog hoor. setup is zo standaard en saai als iets (op grotere sproeier & snor uitlaat zonder prop na.
dagelijks rij ik nu met een andere brommer. moet er toch eens werk van maken om een reserve v snaar voor grillo en een standaard of gianelli uitlaatje te bestellen voor de oldtimer
22 november 2011 om 16:42 #491076om een of andere reden heb jij ’t talent om net ogende originele brommers (lees ludix, grillo enz.) te verneuken :p. De grillo was ondanks eventuele lakschade echt 10000x beter hoe die was maarja jij rijdt erop.
eeuwig zonde als je het mij vraagt vooral van de nette originele grijze 3 spaaks velgen die zover ik kan beoordelen nog retestrak in de lak zaten.
22 november 2011 om 19:46 #491080Kerel, laat die jongen gewoon z’n ding doen:con
Hij is er blij mee en rijdt er op, als je eens wist hoeveel er gesloopt worden waarvan alles weggegooit word op vario en blok na, dan is dit nog helemaal niet zo zonde als jij doet voorkomen.
En heb je je eigen spul ooit gezien:noAngel, lekker blijven genieten van de hobby, ga zo door
22 november 2011 om 20:02 #491081VespaAvanti :
Kerel, laat die jongen gewoon z’n ding doen:con
Hij is er blij mee en rijdt er op, als je eens wist hoeveel er gesloopt worden waarvan alles weggegooit word op vario en blok na, dan is dit nog helemaal niet zo zonde als jij doet voorkomen.
En heb je je eigen spul ooit gezien:noAngel, lekker blijven genieten van de hobby, ga zo door
ik vind t gewoon zonde maar ik geef toch aan dat hij erop moet rijden. Hij moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef gewoon mijn mening. En tja mijn eigen spul, het is misschien niet perfect afgewerkt maar slechter dan de staat ervoor is het eigenlijk nooit.. En momenteel heb ik alleen nog een originele bromciao van 2006 dusja die vergelijking snap ik niet 8)
23 november 2011 om 09:02 #491084die ciao is toch mooi opgeknapt

alleen vind ik die chrome kappen niet staan, maar dat is mijn mening.24 november 2011 om 19:20 #491115danku zeer enne wat zit die hierboven nu te zeggen? grillo vroeger mooier..ik vond kleur maar niks en hij begon serieus af te takelen. heb honderd grijze haren erbij van dingen die vervangen moesten worden en ik niet zomaar meer aangeraakte :con en oldtimer ja, chromé kappen zitten erop omdat ik ze toch nog had en er niks mee deed ..lagen er toch maar.
en voor de geinteresseerden, dit was me dagelijks vervoer (heb nu een andere dax, ben er nog aan bezig)
24 november 2011 om 19:22 #491116Dat zijn wel grappige dingetjes :lol Maken wel lawaai als een malle 😐 😛
5 december 2011 om 19:41 #491235gianelli standaard look uitlaatje
poulie 60 + v snaaris besteld voor de ciao 😀 vorige “setup” was: 25 / u uitlaat zonder prop & poulie 80 (zit standaard op de oudere ciao’s van belgie, toch bij de mijne al altijd. liep die 27 mee en kwam gek zal nu wel beter zijn!
achterlichtje is ook gefixt, massapuntjes beetje moeten bijplooien en een ander lampje en het werkte weer als vroeger. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.