Vespa-Ciao.NL
:: angel // ciao

Home Forums Perso’s Projecten angel // ciao

3 berichten aan het bekijken - 61 tot 63 (van in totaal 63)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Topic starter

BromFreak666 :
      wat een super perso dit! -niet- een perso is leuk als er elke keer weer vorderingen en leuke plannen zijn ( met 1 brommer! )maar jij veranderd elke week van brommer/mening dus een beetje lastig om alles te volgen? mijn tip:
      koop 1 brommer, en hou die, tot je ECHT vind dat die AF is……beetje nutteloos dit.. ( mijn mening ) 😕

weet ik best ook wel:| Kan er niet veel aan doen..heb zoveel te doen ook..Die witte was gestolen dus kan ik niet aan doen..De si was zo incompleet als iets dus heb ik gwn uit elkaar gesmete en ligt hier te verrotte in de tuin..Die si heb ik erbij gekocht voor te crosse en die ciao ja sorry die is gwn een hoop schroot 🙁 Dus sorry mensen dat ik zoveel verander maar er zijn wel redenen voor..Hoop nu eens zonder problemen of ongelukken deze ciao netjes te maken

angel
      Topic starter

update: ciao ligt uit elkaar heb geen foto’s want heb ze per ongeluk gewist 🙁 To do:

* geld sparen
        * lasser vinden en een dikke ronde buis tussen laten lasse + driehoekjes toe laten lassen zoals bij een echte racer
        * kader kaalzetten met verfafbijt en zo
        * kader plamuren (inhammen voor logo’s ook toeplamuren)
        * kader herspuiten (kleur weet ik nog niet)
        * bevestiging voor pocketzitje maken + pocketzitje monteren
        * motor laten revisere + 43mm cc late monteren erop
        * heel mss andere voorvork met m stuur maar dat weet ik nog niet

ga zo snel mogelijk proberen foto’s te maken van hoe hij nu is 😉

EDIT

blokje word even over nagedacht afhankelijk van wat mijn dealer kan bestelle xD maar ja eerst het uiterlijk motor komt wel in orde (denk nu in de richting van dr evo, speedengine, dmp of alfaerre krukas of zo..) ik zie wel nog

EDIT

foto van hoe hij nu staat (of toch wat er van over blijft en ja spatbord word nog ingekort :p)

angel
        Topic starter

heb dus besloten eens echt iets af te maken dus bij deze 😀

gekocht als wrak met velg zonder band, stuur zat er nog niet op, geen remkabels enzovoort je kent dat wel..Maar wel voor een appel en een ei 😀

na wat sleutelen:

toen weer voor een deel uit elkaar getrokken, herspote (erg snel drogende verf niet normaal :D=)) en weer inelkaar gezet:

is motip lichtgoud 😉

enigste probleem is dat hij niet draait op dit moment maar komt wel goed 8)

3 berichten aan het bekijken - 61 tot 63 (van in totaal 63)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.