- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door angel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 maart 2009 om 12:48 #438347
angel :
het is zo 😉 ik geloofde het eerst ook niet maar hij rijd effectief 5 km harder op de teller..
hahaa:con
15 maart 2009 om 14:53 #438353kan je dat theoretisch verklaren? 😛
15 maart 2009 om 16:05 #438355Het zou best kunnen kloppen, dat die begrenst word door teveel druk, iemand bij mij uit de straat wou zijn scooter begrenzen en heeft toen een ringetje in zn uitlaat gestopt, waardoor hij ook slomer ging lopen. maar 5 km/h lijkt me sterk
15 maart 2009 om 16:19 #438356
Tom ciaovan één gaatje gaat ie echt niet veel harder
als je er meerdere gaten in boord heeft het zeker effect, heb ik zelf ook gedaan16 april 2009 om 18:45 #439175effe een tweede carter met een 50cc kopje erbij gehaald (vertrouwde de carters die ik had liggen niet echt :D)
hier familiefoto (maar wel me 65cc ipv de 50cc die erbij ligt)

even loeren binnenin 😀

mooi krukje..
en effe het verschil tussen de std 50cc (ziet er niet meer uit) die erbij zat en mijn DR 65cc
16 april 2009 om 18:59 #439177dit gaat meer werken dan dat gaatje in je uitlaat kwa snelheid;)
GTZ NV
16 april 2009 om 19:02 #439178niceVespa :
dit gaat meer werken dan dat gaatje in je uitlaat kwa snelheid;)GTZ NV
weet ik 😉 twas een vriend v mij die dat beweerde maar nu weet ik uit ondervinding dat het heel af en toe wat scheelt maar niet vaak..
13 juni 2009 om 18:29 #439979ciao weer helemaal in orde gezet (mooi weer dus het kriebelde om me ciao die al meer dan een maand half uit elkaar lag weer in orde te zette):

sticker heb ik van me schatje gekregen (fuck de flitspalen) 😀
en even vlug nog me voetenplaatje bewerkt (word nog afgewerkt en komt racegaas achter)

heb weer zin gekregen om eraan te sleutelen door dat het zomer word dus ja..Komt nog sneller blok, stepjes, vierspaakvoorwiel en zo verder!
14 juni 2009 om 11:51 #452608Hij wordt beter.
Er moeten inderdaad nog wat dingetjes aan gebeuren (trappers bijvoorbeeld)
Maar dat zal wel goed komen?Waar heb je de stang weg?
14 juni 2009 om 17:13 #437351Als ik jou was had ik geen stuk uit het voetenplankje gezaagd, want stel dat het nu gaat regenen dan kan de regen in je luchtfilter komen, en dan valt hij uit…
14 juni 2009 om 17:18 #437352Ik had het inderdaad ook niet gedaan, je kan er ook een stuk plexiglas voor zetten, dat is misschien wat handiger
en zowieso had ik eerst het gat erin geslepen en daarna pas gespoten 😉Maar evengoed een leuk project!
kan je nog heel wat uurtjes sleutelplezier op kwijt 😛14 juni 2009 om 17:21 #437353thanks allemaal! er komt nog fijn racegaas achter of iets dergelijk en de voetenplank word nog met traanplaatfolie gedaan
Verder wil ik nog andere voorvork met m stuur en koplamp spoiler met halogeen spots, witte stepjes, andere uitlaat, vooraan ook een vierspaker (heb ik nog liggen), de velgen spuiten in het wit met een gele stripîng, nieuwe banden, een broodje missch en zo verder 😀 Nu nog het geld he :lol8)4 juli 2009 om 19:07 #453263kreeg het in mijn hoofd om van de ciao een racer te maken maar ik vond het nogal kostelijk omdat ik andere voorvork moest en zo..Ik sprak errover met een vriend en die wou zijn restanten van zen racer project wel ruilen tegen de motor van me vogue..Dus nrml maandag ga ik ruilen!:D Is met attest van verlies van papieren
zo was hij dus in volle glorie:

ik krijg hem zonder motor, met gewoon recht stuur,fietszadel en gwn px wielen en gewoon poulie jammergenoeg maar ja :lol Vind het toch nette deal..Wat ik ermee ga doen deze zomer:
– herspuite (kleuren staan al vast — zwart kader, diep bordeaux van motip voor de achterbrug en lichtgoud van motip voor de kleine details)
dit zijn twee van de drie kleuren:

– 50cc getuned blokje maken met 13/13 en malossi luchtfilter en monteren
– nieuwe benzinekraan (oude is lek)
– vooraan vierspaak velg bandje om fixen en herspuiten
– andere handvatjes
– vering fixennog een paar kleine dingen
in de toekomst:
– dr evo met getunede carters, 13/13 en met een bochtje of zo een een aangepaste achterbrug een schuimfilter plaatsen (gewoon vooral voor show en is gewoon netter vind ik persoonlijk) en een ninja pijp (denk ik toch 🙂 heb nog tijd zat om na te denken)
– verlichting fixen
– andere achtervelg
– een beter zadel eropmaken
– m stuur met snelgasenz.
word dus een racer

en de ciao ga ik waarschijnelijk deze zomer zwart spuiten dat geel valt me net iets teveel op 😀
5 juli 2009 om 09:44 #431356Die Si is wel mooi vind ik !
5 juli 2009 om 10:07 #431353het is zker een mooie en strak afgewerkte si!
GTZ NV
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.