Vespa-Ciao.NL
:: angel // ciao

Home Forums Perso’s Projecten angel // ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BMW
    Bijdrager

angel :

het is zo 😉 ik geloofde het eerst ook niet maar hij rijd effectief 5 km harder op de teller..

hahaa:con

TimoO_
      Donateur

kan je dat theoretisch verklaren? 😛

500
        Donateur

Het zou best kunnen kloppen, dat die begrenst word door teveel druk, iemand bij mij uit de straat wou zijn scooter begrenzen en heeft toen een ringetje in zn uitlaat gestopt, waardoor hij ook slomer ging lopen. maar 5 km/h lijkt me sterk

Tom ciao

van één gaatje gaat ie echt niet veel harder
            als je er meerdere gaten in boord heeft het zeker effect, heb ik zelf ook gedaan

angel
            Topic starter

effe een tweede carter met een 50cc kopje erbij gehaald (vertrouwde de carters die ik had liggen niet echt :D)

hier familiefoto (maar wel me 65cc ipv de 50cc die erbij ligt)

even loeren binnenin 😀

mooi krukje..

en effe het verschil tussen de std 50cc (ziet er niet meer uit) die erbij zat en mijn DR 65cc

niceVespa
              Bijdrager

dit gaat meer werken dan dat gaatje in je uitlaat kwa snelheid;)

GTZ NV

angel
                Topic starter

niceVespa :
                  dit gaat meer werken dan dat gaatje in je uitlaat kwa snelheid;)

GTZ NV

weet ik 😉 twas een vriend v mij die dat beweerde maar nu weet ik uit ondervinding dat het heel af en toe wat scheelt maar niet vaak..

angel
                  Topic starter

ciao weer helemaal in orde gezet (mooi weer dus het kriebelde om me ciao die al meer dan een maand half uit elkaar lag weer in orde te zette):

sticker heb ik van me schatje gekregen (fuck de flitspalen) 😀

en even vlug nog me voetenplaatje bewerkt (word nog afgewerkt en komt racegaas achter)

heb weer zin gekregen om eraan te sleutelen door dat het zomer word dus ja..Komt nog sneller blok, stepjes, vierspaakvoorwiel en zo verder!

Helios
                    Bijdrager

Hij wordt beter.
                      Er moeten inderdaad nog wat dingetjes aan gebeuren (trappers bijvoorbeeld)
                      Maar dat zal wel goed komen?

Waar heb je de stang weg?

R-Ciao
                      Bijdrager

Als ik jou was had ik geen stuk uit het voetenplankje gezaagd, want stel dat het nu gaat regenen dan kan de regen in je luchtfilter komen, en dan valt hij uit…

Poelll13
                        Bijdrager

Ik had het inderdaad ook niet gedaan, je kan er ook een stuk plexiglas voor zetten, dat is misschien wat handiger
                          en zowieso had ik eerst het gat erin geslepen en daarna pas gespoten 😉

Maar evengoed een leuk project!
                          kan je nog heel wat uurtjes sleutelplezier op kwijt 😛

angel
                          Topic starter

thanks allemaal! er komt nog fijn racegaas achter of iets dergelijk en de voetenplank word nog met traanplaatfolie gedaan :thumb Verder wil ik nog andere voorvork met m stuur en koplamp spoiler met halogeen spots, witte stepjes, andere uitlaat, vooraan ook een vierspaker (heb ik nog liggen), de velgen spuiten in het wit met een gele stripîng, nieuwe banden, een broodje missch en zo verder 😀 Nu nog het geld he :lol8)

angel
                            Topic starter

kreeg het in mijn hoofd om van de ciao een racer te maken maar ik vond het nogal kostelijk omdat ik andere voorvork moest en zo..Ik sprak errover met een vriend en die wou zijn restanten van zen racer project wel ruilen tegen de motor van me vogue..Dus nrml maandag ga ik ruilen!:D Is met attest van verlies van papieren

zo was hij dus in volle glorie:

ik krijg hem zonder motor, met gewoon recht stuur,fietszadel en gwn px wielen en gewoon poulie jammergenoeg maar ja :lol Vind het toch nette deal..Wat ik ermee ga doen deze zomer:

– herspuite (kleuren staan al vast — zwart kader, diep bordeaux van motip voor de achterbrug en lichtgoud van motip voor de kleine details)

dit zijn twee van de drie kleuren:

– 50cc getuned blokje maken met 13/13 en malossi luchtfilter en monteren
                              – nieuwe benzinekraan (oude is lek)
                              – vooraan vierspaak velg bandje om fixen en herspuiten
                              – andere handvatjes
                              – vering fixen

nog een paar kleine dingen

in de toekomst:

– dr evo met getunede carters, 13/13 en met een bochtje of zo een een aangepaste achterbrug een schuimfilter plaatsen (gewoon vooral voor show en is gewoon netter vind ik persoonlijk) en een ninja pijp (denk ik toch 🙂 heb nog tijd zat om na te denken)
                              – verlichting fixen
                              – andere achtervelg
                              – een beter zadel eropmaken
                              – m stuur met snelgas

enz.

word dus een racer :thumb

en de ciao ga ik waarschijnelijk deze zomer zwart spuiten dat geel valt me net iets teveel op 😀

Tonegido
                              Bijdrager

Die Si is wel mooi vind ik !

niceVespa
                                Bijdrager

het is zker een mooie en strak afgewerkte si!

GTZ NV

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.