- Dit onderwerp bevat 118 reacties, 27 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 11 maanden geleden door andyman.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 april 2008 om 20:58 #429257
ja want moest nog een gaatje boren voor me bobine op te hangen
en daar zat de min op en heb ook alles nog doorgemetenAndy18 april 2008 om 10:30 #429336hier een paar foto’s van hou hij er nu bij staat

@ het eenigste wat er nu nog aan moet worden gedaan is ff naar me kickstartblok kijke wat er mee aan de hand is
@ een andere stabiliesatie stang
@ kenteken een beugel maken
@ en me verlichting er op zette
@ me banden witteAndy18 april 2008 om 11:42 #429337ERG STRAK! ik vind hem er erg mooi uizien! Andere stabiliesatie stang bedoel je voor je voorvork neem ik aan? en houd er rekening mee dat je je kenteken links van je brommer moet hangen wil je geen problemen krijgen met de politie. Een ander uitlaatje zou ook wel strak zijn!
18 april 2008 om 13:37 #429343LeMoN :
ERG STRAK! ik vind hem er erg mooi uizien! Andere stabiliesatie stang bedoel je voor je voorvork neem ik aan? en houd er rekening mee dat je je kenteken links van je brommer moet hangen wil je geen problemen krijgen met de politie. Een ander uitlaatje zou ook wel strak zijn!Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar een kentekenplaat moet in het midden achter de brommer onder een hoek van 45 graden omhoog staan (officieel, er word niet op de hoek gelet), en duidelijk zichtbaar van beide kanten.
OT: mooi ciaotje 🙂 simpel en strak, just how i like it ^^
18 april 2008 om 13:57 #429344Erg mooi, gave banden ook! merk?
Wel snel een mooiere uitlaat pakken aub.
18 april 2008 om 14:14 #429345
.-{2F4OV}-.Ziet er netjes uit ja

Nu nog ff simo blokje erop en gaan met die banaan:lol
18 april 2008 om 15:20 #429347Vet 1 puntje van kritiek, van mijn kant.
Het stuurtje doe dan gewoon een TNT recht dit is een beetje een apart ding, vind em niet bij het geheel passen.
18 april 2008 om 17:28 #429359hey thanks man
@ LeMoN ja dat bedoel ik ik ga hem dunner maaken en lager@ Johnsel hey ik had het bij de politie gevraagt bij ons maar hij mag wel links en niet rechts want rechts is de kant van de berm en links is aan de kant van de weg en dan is het goed zichtbaar
@ Edjuh hey thanks man en het merk van me banden is continental city 17 / 2.50
@ Sil nee man vind ik net wat te veel van het goeie ga nog wel ooit een keer en 70cc/80cc er onder gooie maar weet nog niet waneer
@ hansieb hey ik vind dit stuur wel goed staan en is weer is wat ander dan al die standaart stuurtjes en komt nog en koplamp spooiler op man dus je ziet ook niet meer zoveel van dat stuur
Andy18 april 2008 om 20:02 #429365Johnsel :
Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar een kentekenplaat moet in het midden achter de brommer onder een hoek van 45 graden omhoog staan (officieel, er word niet op de hoek gelet), en duidelijk zichtbaar van beide kanten.
OT: mooi ciaotje 🙂 simpel en strak, just how i like it ^^
Dat is dus niet waar. Hij moet in het midden of aan de linkerkant zitten. Voor alle voertuigen geld namelijk hetzelfde. Alfa romeo’s hebben hun kenteken ook links voor zitten. En vele chopper motoren hebben ook het kenteken aan de linker kant 😉
30 april 2008 om 11:41 #429727he weer een update van mijn kant heb niet stil gezete heb me verlichting aan geslote en moes nieuwe kontactpunten en condensator in me blok
heb ondertusse ook al een paar dingen van me school brommer geschuurt en in de primer gezet want hij word aankomende/volgende week gespote in de kleure diep zwart en verkeersstrepen wit
hier een paar foto’s van me racer met verlichting er op

ik vind het er mooi geworden
moet aleen nog een beugel maken voor me kentekenAndy30 april 2008 om 11:56 #429728
sjaak trekhaakecht een mooi brommertje man ,maar dat kapje voorop vind ik echt niks.
waar heb je die bandjes gekocht ,zijn wel mooi.30 april 2008 om 12:13 #429730hey die banden zijn volgens mij niet meer te koop man want ik zie ze nergens meer staan ook niet bij continental
de banden heten continental city maten zijn 17inch 2.50
Andy30 april 2008 om 19:37 #429741ziet er erg strak uit andyman! Ik vind dat voorkapje erg strak en je achterlicht is ook slim gedaan! Wel moet er nog een spatbordje voor op vind ik :)!
30 april 2008 om 19:48 #429742hey thanks man
ik zit ook nog te tweifele of ik er een voorspatbord op zet heb me orginele nog wel maar moet dan ff een beugeltje voor make maar ik vind hem dan zo lomp worde met dat voorspatbord
maar ik wil wel iets orgineels hebbe dus misschien ff een eigen spatbord ontwerpe en make
Andy -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.