Vespa-Ciao.NL
:: Andy’s Race Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Andy’s Race Ciao

14 berichten aan het bekijken - 106 tot 119 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

andyman
    Topic starter

ja want moest nog een gaatje boren voor me bobine op te hangen
      en daar zat de min op en heb ook alles nog doorgemeten

Andy

andyman
      Topic starter

hier een paar foto’s van hou hij er nu bij staat

@ het eenigste wat er nu nog aan moet worden gedaan is ff naar me kickstartblok kijke wat er mee aan de hand is
        @ een andere stabiliesatie stang
        @ kenteken een beugel maken
        @ en me verlichting er op zette
        @ me banden witte

Andy

LeMoN
        Bijdrager

ERG STRAK! ik vind hem er erg mooi uizien! Andere stabiliesatie stang bedoel je voor je voorvork neem ik aan? en houd er rekening mee dat je je kenteken links van je brommer moet hangen wil je geen problemen krijgen met de politie. Een ander uitlaatje zou ook wel strak zijn!

Johnsel
          Sleutelbeheerder

LeMoN :
            ERG STRAK! ik vind hem er erg mooi uizien! Andere stabiliesatie stang bedoel je voor je voorvork neem ik aan? en houd er rekening mee dat je je kenteken links van je brommer moet hangen wil je geen problemen krijgen met de politie. Een ander uitlaatje zou ook wel strak zijn!

Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar een kentekenplaat moet in het midden achter de brommer onder een hoek van 45 graden omhoog staan (officieel, er word niet op de hoek gelet), en duidelijk zichtbaar van beide kanten.

OT: mooi ciaotje 🙂 simpel en strak, just how i like it ^^

Edjuh
            Bijdrager

Erg mooi, gave banden ook! merk?

Wel snel een mooiere uitlaat pakken aub.

.-{2F4OV}-.

Ziet er netjes uit ja:thumb

Nu nog ff simo blokje erop en gaan met die banaan:lol

hansieb
                Moderator

Vet 1 puntje van kritiek, van mijn kant.

Het stuurtje doe dan gewoon een TNT recht dit is een beetje een apart ding, vind em niet bij het geheel passen.

andyman
                  Topic starter

hey thanks man
                    @ LeMoN ja dat bedoel ik ik ga hem dunner maaken en lager

@ Johnsel hey ik had het bij de politie gevraagt bij ons maar hij mag wel links en niet rechts want rechts is de kant van de berm en links is aan de kant van de weg en dan is het goed zichtbaar

@ Edjuh hey thanks man en het merk van me banden is continental city 17 / 2.50

@ Sil nee man vind ik net wat te veel van het goeie ga nog wel ooit een keer en 70cc/80cc er onder gooie maar weet nog niet waneer

@ hansieb hey ik vind dit stuur wel goed staan en is weer is wat ander dan al die standaart stuurtjes en komt nog en koplamp spooiler op man dus je ziet ook niet meer zoveel van dat stuur

Andy

LeMoN
                    Bijdrager

Johnsel :

Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar een kentekenplaat moet in het midden achter de brommer onder een hoek van 45 graden omhoog staan (officieel, er word niet op de hoek gelet), en duidelijk zichtbaar van beide kanten.

OT: mooi ciaotje 🙂 simpel en strak, just how i like it ^^

Dat is dus niet waar. Hij moet in het midden of aan de linkerkant zitten. Voor alle voertuigen geld namelijk hetzelfde. Alfa romeo’s hebben hun kenteken ook links voor zitten. En vele chopper motoren hebben ook het kenteken aan de linker kant 😉

andyman
                      Topic starter

he weer een update van mijn kant heb niet stil gezete heb me verlichting aan geslote en moes nieuwe kontactpunten en condensator in me blok

heb ondertusse ook al een paar dingen van me school brommer geschuurt en in de primer gezet want hij word aankomende/volgende week gespote in de kleure diep zwart en verkeersstrepen wit

hier een paar foto’s van me racer met verlichting er op

ik vind het er mooi geworden
                        moet aleen nog een beugel maken voor me kenteken

Andy

sjaak trekhaak

echt een mooi brommertje man ,maar dat kapje voorop vind ik echt niks.
                          waar heb je die bandjes gekocht ,zijn wel mooi.

andyman
                          Topic starter

hey die banden zijn volgens mij niet meer te koop man want ik zie ze nergens meer staan ook niet bij continental

de banden heten continental city maten zijn 17inch 2.50

Andy

LeMoN
                            Bijdrager

ziet er erg strak uit andyman! Ik vind dat voorkapje erg strak en je achterlicht is ook slim gedaan! Wel moet er nog een spatbordje voor op vind ik :)!

andyman
                              Topic starter

hey thanks man

ik zit ook nog te tweifele of ik er een voorspatbord op zet heb me orginele nog wel maar moet dan ff een beugeltje voor make maar ik vind hem dan zo lomp worde met dat voorspatbord

maar ik wil wel iets orgineels hebbe dus misschien ff een eigen spatbord ontwerpe en make

Andy
                              14 berichten aan het bekijken - 106 tot 119 (van in totaal 119)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.