Vespa-Ciao.NL
:: Andy’s Race Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Andy’s Race Ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

carters getuned of niet? zo ja ga je 60 en met heel veel geluk 65, niet getuned kun je rekenen op iets rond de 55km/u

hier hebben we btw het ‘hoe hard zou dit gaan’ topic voor;)

sombrero
      Bijdrager

indd ziet er goed uit hoeveel koste het om die velgen zo te krijge vind het namelijk goed uitzien. en kickstart en vario ziet er ook goed uit

alleen zou ik de malossivario zowieso gaan kopen

andyman
        Topic starter

die velge hebbe me niks gekost want ik heb de brommer met die velgen gehad en me vader heeft de lak geritseld bij een man
          pa heeft de velgen gespote
          het heeft mr aleen een paar uurtjes gekost met afbijt en een betje opschure

Andy

LeMoN
          Bijdrager

mooi vvelgen! mooi kleurtje, die cilinderkop past niet zo op je ciaoframe, dats een citta kop en die is te breed als ik het goed heb 😉 maar je kan gewoon van je oude blokje toch een kop erop zetten? cilinderkop van kickblok is daar niet anders in, behalve dat je geen decompressie nodig hebt, maar is altijd nog handig om uit te zetten.

en waaorm gooi je er niet gelijk een 13/13 carburateur onder met malossi powerfilter?

sjaak trekhaak

kan toch ook gewoon koelribbe deraf slijpe ,die velge zijn ook mooi man ,alleen een klein druipertje maja ,mooi kleurtje man:thumb

andyman
              Topic starter

hey dat is geen druipertje maar een diepe beschadeging heb er lang op staan schuure maar had geen zin
                o ok maar heeft het zin om er een 13/13 op te gooien als ik hem niet uitboor(gaat nog wel 1x gebeuren)

Andy

sjaak trekhaak

ik bedoel op de laatste foto en dan de rechter spaak,maja boeit ook niet ,zou gewoon inlaatje uitveile en dan 13/13 erop.

andyman
                  Topic starter

ik heb net ff naar me velgen gekeken maar heb geen druiper er in kunne vinden dus zal wel aan de foto liggen

maar maakt het dna zoveel uit of ik met een 12/12 carberateur rij of met een 13/13 geveild

Andy

LeMoN
                    Bijdrager

Op deze foto zit een druiper, als je naar de rechter spaak kijkt en dan onder dat uitsteeksel…

andyman
                      Topic starter

ja ik weet maar zal dan wel aan die foto ligge want heb het niet gezien hoor die druiper in me velg

Andy

andyman
                        Topic starter

me laatste aan winst ben er echt blij mee
                          me frame spuitklaar gemaakt

en de volgende dag gespote hier een paar mooie kiekjes=)

en dit word me school brommer :con
                          moet nog wel worden gespote en andere velge maar dat gebeurt pas als me racer klaar is oja ik heb deze brommer gekocht voor 40euries en heeft ook nog een kenteken en een hoop klere onderdelen wat wil je nog meer

o wat doet die dikke hond nouw weer op de foto

Andy

Wouz-LwB
                          Donateur

LeMoN :

Op deze foto zit een druiper, als je naar de rechter spaak kijkt en dan onder dat uitsteeksel…

Nou wooptiedoo , 1 hele druiper.

@ Andy , frame ziet er zeker netjes uit !!
                            Wacht op het eindresultaat 😉
                            Ga zo door :thumb

hansieb
                            Moderator

Frame ziet er zeer netjes uit!

andyman
                              Topic starter

hey thanks man maar in het echt is de kleur donkerder maar ga hem morge op hale en dan kunne jullie zien hoe het staat met de kleuren bij elkaar staan van het frame en de velge ben zelf ook erg benieuwd

Andy

Martijnvanheerde
                                Donateur

Kan ik die koplamp van je schoolbrommer kopen?
                                  Ik zoek die lamp.

*PM!*

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.