Vespa-Ciao.NL
:: Andy’s Race Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Andy’s Race Ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

andyman
    Topic starter

ja ze staan binne met de verwarming waar ze normaal ook spuite :! het is geen spuitkabiene
      en ik heb ze met afbijt kaal gemaakt en heb de oneffen heden uit me velgen geschuurt maar
      ik heb geen haast hoor ben toch nog geen 16 het nog 4 weken om hem klaar te maken 🙂

Andy

barry
      Donateur

Mooi zo,dan heb je tijd genoeg om hem af te bouwen.

dum
        Bijdrager

mooi je bent al behoorlijk ver tegen over mij ik ben al 1week aant schure en heb het nog niet af:s
          Mooi ciaotje al;)

grtz

Roger102
          Bijdrager

@Dum, dan ben je er denk ik ook niet echt actief mee bezig, of je hebt de plamuur er zo dik op zitten dat je jaren moet schuren voordat je het in de goede vorm hebt, ik heb het eerst grof met een vijl gedaan en daarna met schuurpapier.8)

LeMoN
            Bijdrager

ziet er goed uit hoor! Veel succes met het vervolg van het projectje

andyman
              Topic starter

hey
                me pa heeft vandaag me velge gespote primer was eindelijk droog ze zijn erg mooi geworde vind ik zelf zal zondag foto’s maken want we gaan ze zondag van de zaak hale

Andy

andyman
                Topic starter

hey
                  heb me kickstartblok en me vario binne zal morge foto maken want me camera licht op de zaak

Andy

hansieb
                  Moderator

Ik vind hem bijna wel een speciaal waard , nog even je setup , geschiedenis netjes en uiterlijke plannen in de beginpost porren en veel updates blijven houden.

andyman
                    Topic starter

mijn nieuwe setup van kickblok
                      cilinder:50cc
                      carter :Kickstart
                      Carb :12/12
                      sproeier:61 klopt denk ik niet
                      vario : Standaart
                      uitlaat :Techno Circuit/sito poep of proma badsnake weet nog niet welke

welke uitlaat zoude jullie nemen

Andy

diac
                      Bijdrager

Proma badsnake

andyman
                        Topic starter

o ja heb ff de geschiedenis van de brommer getypt

DE GESCHIEDENIS
                          de geschiedenis van de brommer is dat hij nieuw is gekocht door me tante in 1992
                          heeft van 1992 tot 1994 heeft gereden en daarna lekker warm de schuur in is gegaan bij me tante
                          hij heeft daar gestaan tot 2004, daarna heeft me broer hem voor ze 16de verjaardag gehad van me ouder. hij heeft er 2 jaar lang elke dag mee gereden en heeft in de tijd dat hij hem had 5spaak velge er voor gekocht en een sito poep uilaat
                          toen heeft de brommer een half jaar stil gestaan bij ons in de schuur want me broer had geen zin meer om in de regen naar school te gaan, is toen maar met het fijne openbaarvervoer gegaan en toen heb ik hem gekregen voor me 15de verjaardag
                          toen heb gelijk dingen voor de brommer gekocht toen ik hoorde dat me vader hem wou over spuite dus dat is de geschiedenis van de brommer een echte fammilie brommer is het dus

Andy

G-no
                          Donateur

weet je wat ik altijd zo iritant lezen vind als mensen het vertikken om punten kommas oftewel leestekens te gebruiken:P

leuk ciaotje:)

leon ciao
                            Bijdrager

ik zou de proma badsnake nemen

andyman
                              Topic starter

en heb nog een vraagje is de sproeier niet een betje te groot

Andy

diac
                                Bijdrager

wtf dat is echt niet te lezen man stel je voor iedereen typte zo dan zou het een grote warboel zijn vind je ook niet?:D

probeer inderdaad even met punten en komma’s te typen 😉
                                  een alinea af en toe mag er ook wel bij zitten..:con

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.