Vespa-Ciao.NL
:: Andere zuiger

Home Forums Techniek Opvoeren Andere zuiger

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Topic starter

Heey mense, k heb dus die vastloper gehad en nu moet ik waarschijnlijk een nieuw cilinder , zuiger en zuigerveren. Nu vraag ik me af, kan ik daar een betere snellere zuiger in zetten? En heeft dit zin? Met de setup: 50cc, leo krul, malossi filtertje en verder alles wel origineel.

bedankt

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

uhhmm, je hebt niet egt snelle zuigers voor 50cc 😛 gewoon kopen en goed inrijden dan komt t wel goed.

of je moet met 60 of 70cc gaan spelen..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

iaccaloco
        Bijdrager

D’r zijn 50cc’s van Polini…..

Maar, je ouders zien toch noooit dat d’r 70ie ofzo onder zou zitten??

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Jacky
          Topic starter

ja daar was k al bang voor dat die er voor 50 cc niet waren. Mja opvoeren zijn men ouders het ng niet mee eens tot k 16 ben dus:( Mja k kan en leuk 50 cc cilindertje krijgen:P

Giebels jonge
            Bijdrager

ik zou zeggen koop je een 50 snel van DR rijd wel lekker is wel even duur als een 70 cc DR EVO:yes dat rijd wel beter 😛

Ties
              Bijdrager

60 dr rijdt ook niet verkeerd:)

Jacky
                Topic starter

iaccaloco :
                  D’r zijn 50cc’s van Polini…..

Maar, je ouders zien toch noooit dat d’r 70ie ofzo onder zou zitten??

Ja maar dat merken men ouders toch aan het kabaal en de snelheid. Men vader heeft daar ook nogwel eens lol in om erop te rijden dus;)

En ja 60dr zal ook wel leuk rijden, maar ikwil ook absoluut niet verstevigen dus k houd het nog even op 50cc! Met opvoeren wacht k nog ff tot k 16 ben.

JAcky

Ties
                  Bijdrager

slimme jongen.:)
                    eerlijk is eerlijk je krijgt in principe al zeik als je met je 15de op een brommertje kachelt…als ie orgineel is ist misschien nog enigsinds verantwoord (volgens politie…)

los daarvan verstevigen hoeft echt niet wanneer je met 70cc rijdt..
                    maar ik vind het stukken beter voor rijgemak….zonder stang rijdt ut zo instabiel en hebk regelmatig het idee dat die achterkant zo uitslaat…!

Jacky
                    Topic starter

ja dat gloof ik best, maar daar heb k verder geen ervaring mee want ben nooit verder gekomen dan een leo krul en wat kleine dingetjes dus dan ga je nog niet zo hard dat je daar last van hebt. Maar als de politie me aanhoud is het probleem zo ook al groot genoeg inderdaad:P Om maar te zwijgen over een aanrijding.. mja

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.