Vespa-Ciao.NL
:: Ander type voorvork!

Home Forums Techniek Framedelen Ander type voorvork!

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TJOEP
    Donateur

Wat wordt bedoeld met een oud type bravo?
      Is een superbravo goed? Of zijn die ’te jong’?

VespaAvanti
      Donateur

eddi :
        de bovenste afdekplaat van een bravo past ook!! :!alleen het oude type:!

Dat zou wel kunnen kloppen alleen had ik die niet, dus ja.
        Wordt nu ook erg mooi!
        Bedankt voor de tip!:thumb

VespaAvanti
        Donateur

TJOEP :
          Wat wordt bedoeld met een oud type bravo?
          Is een superbravo goed? Of zijn die ’te jong’?

Superbravo past niet, dat wou ik ook doen maar de lagerringen zijn helaas te groot:(

J3sp3R
          Bijdrager

Als een Avanti vork past, heb ik er wel 1 voor je. Is ook een Bravo-ding.

eddi
            Bijdrager

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZMBEF7U.jpg vanwege het dunnere balhoofd past ie perfect en gewoon het bravo spatbordje er weer op

eddi
              Bijdrager

Jaspur :
                Als een Avanti vork past, heb ik er wel 1 voor je. Is ook een Bravo-ding.

is ’t zelfde als een nieuw type bravo:!

Edjuh
                Bijdrager

Ik wou dus een Citta vork op mn Tiffany zetten…..

Ze hebben dezelfde lagers, ciao citta en tiff is allemaal gelijk volgens mij, MAAR, is die citta balhoofdbuis niet te dik? Volgens mij is het tiff balhoofd even dik als die van een ciao.

De reden dat een citta vork niet in een ciao gaat, is dat de dikte of de lengte van de balhoofdbuis? Als het de lengte is zou het mooi zijn want dan kan ik het balhoofd van de tiff wat inkorten.

Ik hoor het graag…

pluum
                  Bijdrager

Je kunt een citta voorvork gewoon in een ciao zetten, dus als een ciao en een tiffany precies overeen komen past een citta voorvork gewoon. Je moet dan wel even een citta as in je voorvelg zetten. Kijk maar bij hulsberg die heeft ook een citta voorvork in z’n ciao.

Edjuh
                    Bijdrager

Enorm bedankt pluum. Maar waarom zet dan nooit iemand zo’n vork in een ciao? Er is toch wel iets dat aangepast moet worden?

Ik wou er gewoon een citta wiel in zetten dus die as is geen probleem.

pluum
                      Bijdrager

Volgens mij komt het wel goed als je er gewoon een citta velg in zet. Zoals je bij hulsberg ziet moet je een haak aan je voorvork lassen die er voor zorgt dat de klok van je standaard velg niet mee draait. Volgens mij willen de meeste mensen de standaard velg behouden, dit kan niet zonder die haak te lassen. Ik denk dat dit de rede is waarom de meeste mensen geen citta voorvork op hun ciao zetten.

*edjuh: nogmaals bedankt!*

ja-general
                        Bijdrager

kan da ebr voorvork avn een puch dan niet in een ciao?

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.