:: Amsterdam heeft besloten, milieuzone per 2018
-
Ja lekker, ga zelf even rekenen.:lol
9.834.000 vierkante KM is de oppervlakte van Amerika.
Het kan makkelijk.
Nederland kan overigens meer uitstoot tegenaan door alle cv installaties juist in te stellen. Al die cv boeren hangen dat spul op zetten de cv-ketel fabrieksinstellingen iets hoger zodat ze klachten voorkomen. Er wordt totaal niet gekeken naar de thuis situatie of de inhoud van het huis icm warmteverlies. Ik heb zelf bij mn ouders zitten te spelen met de instellingen en de cv waterzijdig ingesteld. Nu per jaar gemiddeld 800m3 minder gas verbruik.
Kortom door de cv boer heb ik +4000m3 gas teveel gestookt in vijf jaar.
Dingen als twee takt verbieden is echt hopeloos. Wordt meer uit irritatie gedaan
dirkwim :
Nederland kan overigens meer uitstoot tegenaan door alle cv installaties juist in te stellen. Al die cv boeren hangen dat spul op zetten de cv-ketel fabrieksinstellingen iets hoger zodat ze klachten voorkomen. Er wordt totaal niet gekeken naar de thuis situatie of de inhoud van het huis icm warmteverlies. Ik heb zelf bij mn ouders zitten te spelen met de instellingen en de cv waterzijdig ingesteld. Nu per jaar gemiddeld 800m3 minder gas verbruik.
Kortom door de cv boer heb ik +4000m3 gas teveel gestookt in vijf jaar.
Dingen als twee takt verbieden is echt hopeloos. Wordt meer uit irritatie gedaan
Zoals iemand al eerder zei; Symbool politiek. Niet meer en niet minder. Alle kleine beetjes helpen ongetwijfeld, maar om zoden aan de dijk te zetten zul je toch echt andere grootvervuilers aan moeten gaan pakken. En nee, dat zijn niet die 15 mensen in Amsterdam die nog met een 2-takt van voor 2011 rijden.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.