Vespa-Ciao.NL
:: als je stopt valt de vespa de uit

Home Forums Techniek Problemen oplossen als je stopt valt de vespa de uit

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

misschien eens een andere bougie hittegraad?
      zal de koelvinnen s schoonmake dan
      zo’n groot effect zou dat toch niet kunne izjn

ciaoracer
      Bijdrager

We hadden er een hittegraad 6 in gedaan er zat een 8 origineel in en dat leek mij te veel. En het maakte totaal geen verschil uit.:?

vesparijder
        Bijdrager

hallo,
          ik ben dus michiel, nieuw hier, vesparijder dus.
          en degene met deze problemen

rickgeurten113

ik weet t niet
            moet iets simpels zijn

ciaoracer
            Bijdrager

Ochja hij gaat een dezer dagen een grotere sproeier er in doen en dan hopen we dat het dat is. Anders steken we er gewoon gelijk een ander blok onder.:lol

rickgeurten113

ja daar los ik mijn probleem niet mee op is erniemand die dit probleem ook heeft gehad en heeft verholpenlijkt me sterk dat ik nog grotere sproeier dan 72 erin moet oden of niet?

barend f
                Bijdrager

kijk gewoon alles na!!! van carb tot krukas spie!!!
                  en je cdi! en onsteking!!

t moet wel iets zijn!
                  ongeluk zit meestal in een klein hoekje!!
                  net waar je het nie van verwacht!!!!
                  suc 6:thumb

rickgeurten113

lijkt me sterk want ik had eerst cp met bobine en toen had ik datrzelfde probleem
                    en de krukasspie is ook nieuw dus maar ik ga eens proberen met een andere carb voorde rest ???
                    NOG grotere sproeier misschien?

barend f
                    Bijdrager

nee niet doen! ik heb al een 72 in mn 46 mm polini! dus lijkt me sterk!
                      eerst andere carb! dan weer kijken!!!
                      lijkt mij!

Tremgy
                      Bijdrager

zuigt hij niet gewoon valse lucht ofzo?? ik had het ook en stopte ik en viel die ook meteen uit
                        en liep erg kut. kijk es naar de keringen ik had toen die kering aan de oliepomp kant er half in

KennyVespa
                        Bijdrager

mensen!!!!!!!!

lezen!!!!!

VOOR de duidelijkheid HIJ heeft GEEN!!! Mix blok dus een gewoon blok zonder oliepomp, en hij heeft ELEKTRISCHE onsteking

foei foei foei hij, lezen is moeilijk voor veel

Tonni
                          Moderator

In principe kan het alleen valse lucht zijn, of gebrek aan brandstof.
                            -controleer je aansluitbus op de carb. op scheurtjes o.i.d.

-controleer je olie keerring (als die verkeerd om zit loopt ie ook niet goed)

-rijd eens een stuk zonder benzine dop (misschien heb je last van een vacuum)

-kijk of er geen vocht in de tank zit (benzine drijft op water, en zo komt er dan geen benzine genoeg in de carb.)

-blaas alle benzine filters goed uit met lucht, dus ook die van je benzinekraan (nylon filters die vochtig zijn met water hebben de neiging om een filmpje te vormen waar je benzine met olie niet doorkomt)

-monteer gewoon eens een andere caburateur (ik heb jouw probleem ook eens gehad, heb de carb. letterlijk tientallen keren uit elkaar gehad en schoongemaakt, hielp niet. Daarna stuk voor stuk alle losse delen vervangen, hielp niet. Toen een andere carb. genomen, probleem voorbij.)

Eén van deze dingen moet het bijna wel zijn.

Succes.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

rickgeurten113

dankje tonni ik ga het meteen proberen
                              kan ik het doen met een 12/10 carb? en gewoon 72 sproeier?
                              want heb geen 13/13 bij de hand

rickgeurten113

nou hele maal vergeten om dat filtertje waar de benzineslang op de carb zit s schoon te make
                                wat blijkt helemaal vol met rotzooi (voornamelijk oranje drap ws. van de pakking ) en ik schrok zelf nog hoeveel erin zat..geen wonder dat ie uitviel!!:O

hulsberg
                                Bijdrager

ik heb dit probleem, ook gehad, ik dagt dat het de cp ware die verbrand ware

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.