Vespa-Ciao.NL
:: Afstellen ciaotje

Home Forums Techniek Problemen oplossen Afstellen ciaotje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Burt
    Topic starter

Hey,

ik heb een 60 cc DR met 13/13 Carb, malossi powerfilter, getuned carter en een simonini krul eronder.

Welke sproeier?
      Welke terkeveertjes?

Als ik nu rij is het in het begin goed maar in het middengebied maakt ie opeens veel toeren maar komt niet vooruit 😕

help? 😛

thijs.c
      Bijdrager

ik zou groene polini trekveertjes kopen en de sproeier zou ik zelf even kijken ik denk dat je tussen de 60 en 70 moet zitten.
        kijk gewoon naar je bougiekleur als hij koffiebruin is is de sproeier goed, als hij zwart is is de sproeier te groot als hij wit is is de sproeier te klein

silence-ciao
        Bijdrager

sproeir zal 62 63 of 64 zijn zo ongeveer. Trekveren zou ik groene nemen

Vincent Vario
          Bijdrager

Ga maar voor een 64 sproeier

Burt
            Topic starter

oke met een 62 sproeier en groene trekveertjes heb ik nog het zelfde probleem hij maakt veel toeren maar komt niet vooruit, zelfde als je in een auto in de vrij flink gas geeft! :O

HELP?!

Mike
              Bijdrager

even verplaats naar Trouble shooting.;)

die eerste vragen over afstellingen en wat je wel of neit t beste kan gebruiken moet je voortaan even opzoeken meneer Burt.
                genoeg info in onze Fora:thumb

maar aangezien je nu een “probleempje” hebt sluit ik je topic niet maar tover ik hem even naar de trouble shooting

ontopic!

Mike

Steev
                Bijdrager

@ Burt: Dat klinkt alsof je snaar slipt. Blokje dus even wat meer naar voren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.