Vespa-Ciao.NL
:: Afstandsteller werkt niet

Home Forums Algemeen Oude topics Afstandsteller werkt niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

martyn1986
    Topic starter

Weet misschien iemand hoe het kan dat mijn snelheidsmeter wel werkt, maar mijn afstandsmeter niet?

En hoe ik dit eventueel maken, want als k het goed is is het dezelfde kabel die naar de koplamp loopt?, dus die zal niet kapot zijn

Vespaflappie
      Bijdrager

is dat tellertje van binnenuit kapot ben ik bang…

kevlar
        Bijdrager

Ik heb dat probleem ook. Maar mijn snelheidsmeter klopt ook niet helemaal. Als ik 40 rij geeft hij 40 aan, als ik iets harder ga dan gaat hij terug naar 35 of soms zelfs 30 :S En mijn afstandsmeter werkt ook niet, op de honderdmeterteller na.

Tonni
          Moderator

Dingetjes zijn wel uit elkaar te halen en eventueel te repareren, maar dan moet je er wel een beetje kijk op hebben (lees handig zijn). Het is vaak toch te wijten aan slijtage… Vervangen is voor de meesten de beste optie.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

iaccaloco
            Bijdrager

Kost nix zo’n ding, en openhalen is voor “leken” echt geen optie omdat je de aluminium buitenring (waar het glaasje ook vast mee zit) meestal kapotmaakt.

Haal een nieuwe, kost je geen drol!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

cittadriver
              Donateur

een nieuw tellertje kopen de vertanding binnenin is dan kapot

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.