Vespa-Ciao.NL
:: AFGELAST 12e Provincie tour.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl AFGELAST 12e Provincie tour.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Ik vertrouw mijn blokje nog niet echt, dus ik weet niet of ik erbij kan wezen..:?

Florian
      Moderator

Hoop toch echt dat er een groepje vanuit het Noorden gaat toeren:?

speedbuxy
        Bijdrager

Ik ben bang dat de Groningen hoek in gaat zetten op het Assen event.
          Ik persoonlijk snap daar niks van maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien dat je wat kan regelen met Stephan als die dat weekend in Zwolle zit.
          Ik zou dan bv je brom in de Caddy kunnen nemen en dat je moeke je dan naar Zwolle rijd zodat je daar bij Stephan in kan stappen.

Zeebodem.
          Topic starter

Ja dat is jammer….:(
            Ik heb tijdens het plannen van deze tour ook geen rekening gehouden met de bromfiets TT.Enkel met de agenda van V-C.NL (waar toen nog geen vermelding instond over dit evenement,meende ik)en een data waar op Frank vrij is zodat hij deze thuiswedstrijd mee kan rijden.

Jammer van de afmeldingen maar helaas.Wij gaan de 20ste inieder geval lekker knallen en vlees verschroeien 🙂

speedbuxy
            Bijdrager

Zeebodem. :
              Wij gaan de 20ste inieder geval lekker knallen en vlees verschroeien 🙂

Zo is dat:thumb
              En voel je niet schuldig over de dubbel boeking want gaat nergens over dat het Assen event nou nog eens word aan gehaald.
              Niemand toonde daar verder nog belangstelling in en daarbij zuigt de organisatie ook zwaar.
              Van jou weten we dat het altijd puik geregeld is:thumb En we weten ook zeker dat we de broms weer even goed de sporen kunnen geven:duivel

Lennaert
              Sleutelbeheerder

@Buxy,

ik neem aan dat je bedoeld dat de organisatie op de TT zelf dan zuigt en niet de organisator op vc.nl?

speedbuxy
                Bijdrager

Offcourse doel ik op de TT organisatie gezien deze te beroerd zijn mails met vragen te beantwoorden.
                  Daarbij heeft VC.nl geen organisatie gezien iedereen z,n eigen toer regelt.

VespaAvanti
                  Donateur

Mee rijden vanuit hier is geen probleem voor Florian, die kan wat mij betreft kostenloos instappen;)

speedbuxy
                    Bijdrager

En zijn brom kan kosteloos in de Caddy.
                      Dus mams maar even lief aankijken of die je kan afzetten en ophalen in Zwolle.

VespaAvanti
                      Donateur

Als hij dit niet aangrijpt is de spirit om mee te touren niet groot genoeg:D

Florian
                        Moderator

Thanks guys:thumb

Moet wel goed komen denk ik. Voorheen waren taxiritjes naar Groningen wekelijkse kost maar dat heeft het afgelopen jaar ook niet meer plaatsgevonden dus heb ik weer wat krediet opgebouwd.

Maar ik zal morgen even horen hoe en wat;)

JoeriH
                          Bijdrager

De brommer loopt sinds vandaag niet helemaal lekker meer. Als ik vrijdag terug kom van vakantie ga ik snel alles nalopen. Als ik het probleem vind kom ik gewoon. Anders blijf ik helaas thuis.

Zeebodem.
                            Topic starter

Jammer van de vele afzeggingen….
                              Frank rijd ook niet mee,want die is ziek,dus zoals het er nu uitziet hebben we een zeer klein clubje.
                              Graag geef ik jullie de optie om te kiezen…
                              Gaan we rijden met 4 man,of lijkt het beter om de tour te verzetten naar een latere datum.?
                              Laat maar weten,het is mij om het even 🙂

speedbuxy
                              Bijdrager

Zeebodem. :
                                Gaan we rijden met 4 man,of lijkt het beter om de tour te verzetten naar een latere datum.?

Het hangt voor mij een beetje af of Florian en Elkan ook komen?
                                Want heb het idee dat Elkan op vakantie is gezien hij ook niet reageert op de 11 steden toer.
                                En Florian moest het nog rond krijgen met mams.
                                Als deze beide ook weg vallen dan ben ik voor verzetten.

Florian
                                Moderator

Vervoer is zoals het nu lijkt rond.

Persoonlijk toer ik ook liever met een clubje van 10 man, maar mocht het doorgaan dan ben ik zondag gewoon van de partij.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.