Vespa-Ciao.NL
:: AFGELAST 12e Provincie tour.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl AFGELAST 12e Provincie tour.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeff707
    Bijdrager

haal mij maar van de lijst af, ik ga het niet redden omdat ik behoorlijke vertraging ben opgelopen met de revisie van mijn citta. de coater heeft gigantisch lang werk en ik heb mijn kroonstuk ook nog naar een lasser moeten sturen omdat deze gescheurd was. dus ik ga het niet redden helaas dit keer. volgend jaar beter!

Zeebodem.
      Topic starter

Jammer Lenneart en Jeff…

Aanmelden kan nog steeds mensen 🙂

bosje
        Bijdrager

Zeebodem,

Zet mij er ook maar bij!:thumb

erikbloemberg

O.v.b wil ik ook wel ff tourtje doen.

Ik moet alleen ff kijken of ik me kids dan niet heb. Huur dan ff busje dus als er meer zijn die mee willen met me van uit Groningen dan is dat wel mogelijk

Zeebodem.
            Topic starter

Mooi Bosje,ik zet je erbij :thumb
              Dat zou leuk zijn Erik,en netjes dat je meteen vervoer aanbied,Nice :thumb

erikbloemberg

Net ff gekeken zo als het nu lijkt ben ik kids vrij de 20 juli. Huur dan ff een sprinter bus.

Zeebodem.
                Topic starter

Even een kickje al soort van reminder..
                  Meld je nog gerust aan voor deze rit 🙂

VespaAvanti
                  Donateur

Ik ruik het verschroeide vlees van de BBQ, en de lekkere 2-takt dampen al!
                    Deze kijk ik naar uit:thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

erikbloemberg :
                      Ik moet alleen ff kijken of ik me kids dan niet heb. Huur dan ff busje dus als er meer zijn die mee willen met me van uit Groningen dan is dat wel mogelijk

erikbloemberg :
                      Net ff gekeken zo als het nu lijkt ben ik kids vrij de 20 juli. Huur dan ff een sprinter bus.

Snap ook niet waarom hier niet op ingehaakt word door onze Groningen members:?
                      Ik kijk er in ieder geval ook al naar uit, want toeren en bqq veel beter word het niet:thumb

Martino
                      Moderator

Op deze datum is ook het belevingsevenement BromfieTTs op circuit Assen. Anders was deze Groninger er graag bij geweest.

speedbuxy
                        Bijdrager

Daar gaat toch niemand van ons naartoe?
                          Dan kan je toch beter een mooi toertje pakken?

Want je mag er waarschijnlijk toch niet vol gas, want heb 2x gemaild met de vraag of het mogelijk was om het gas ook eens goed open te trekken op het circuit en tot 2x toe bleef reactie uit.
                          Dus ik haal daaruit op dat het niet mogelijk is en ook dat de organisatie lazy is.

Martino
                          Moderator

Het lijstje is anders best lang en staan ook meer mensen tussen die zouden moeten kiezen lees ik. En ik was zeker wel van plan hier te gaan kijken. Of het wordt met AAT-Racing in de auto en brommers op de kar, of ik rij er met de brommer heen?

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=33564

erikbloemberg

Ik meld me ook af.

Ik ga de 18de al weg op vakantie.

Crullie
                              Donateur

Kan er ook niet bij zijn, maar bij deze veel plezier gewenst. :thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
                                Bijdrager

@maarten
                                  Ik sta ook tussen dat lijst maar ik ga toch echt richting Flevo ipv assen:thumb
                                  Ik toer en bqq namelijk liever met m,n buddy,s dan dat ik solo of met een andere member naar een event moet.
                                  (van een organisatie die te beroerd is om tot 2x toe je mail niet te beantwoorden)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.