- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door RicardoWilms.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2010 om 04:45 #198302
neen, ik heb nog wat ruimte om blok te verstellen, het scheelt 15mm.. moet wel lukken lijkt me 🙂
2 augustus 2010 om 07:20 #198301@tse en angel
dikke vette onzin, ik haal zelfs 65 met n std blok dus niet zeuren.
en die teller wijkt misschien hooguit 2 a 3 km af naar boven.jullie moeten meteen vijlen anders kome jullie niet vooruit, triest is dat
kom maar naar de meeting dan laat ik het je zien
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 augustus 2010 om 07:47 #198303Mee eens,
Citta vam mijn meisie rijd op 12mm inlaat en 13/13 ( Had niks anders liggen 😉 ) met poelie 70 ook 58 GPS kilometers.
Niks getuned of aangepast.2 augustus 2010 om 09:34 #198305Haha jullie zijn grappig. Die tijd heb ik gehad van gastjes die beweren dat ze brommer x km/h hard gaat. Ik ga geen 400 km rijden om jullie te zien falen.
mickeymouse kilometers.
2 augustus 2010 om 10:17 #198306idd. volledig std 52 rijden? lijkt me raar toch…
ja ok, met bromklok en dwergen poelie misschien, wel…2 augustus 2010 om 10:25 #198308@tnerual is egt wel mogelijk, mijn ciaoliep ook volledig std. 50GPS.. dus.
2 augustus 2010 om 14:46 #198310haha je durft gewoon niet.=) (grapje he)
mja boeie, jij weet het beter want jij bent 35
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 augustus 2010 om 15:07 #198311tse :
Haha jullie zijn grappig. Die tijd heb ik gehad van gastjes die beweren dat ze brommer x km/h hard gaat. Ik ga geen 400 km rijden om jullie te zien falen.mickeymouse kilometers.
Ik kan hier best slecht tegen en moet me inhouden om normaal te reageren.
Maar geloof het of niet het zal me idd. ook weinig schelen.
Iedergeval rize die weet waar het over gaat. 😉Noh een klein advies: Zorg dat je bandenspanning en wiel lagers goed zijn, kan je ook wat KM’s schelen.
2 augustus 2010 om 18:03 #198312thanks, wiel achternaaf zal lang niet los geweest zijn, kan ook geen kwaad om daar wat siliconenspray op te doen 🙂
3 augustus 2010 om 07:07 #198313geen olie in je wiel spuiten he, daar zit je rem trommel en die doet niks meer als er olie op zit.
er zit olie in je klok, je kan wel kijken of er nog genoeg in zit.dat klopt alleen als ik mn banden op goede druk heb loopt ie echt goed anders trekt het heel stuk minder
en komt niet over de 60 heensucces man
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 augustus 2010 om 19:44 #198359Toch een 13/13 carb er nu onder,(bleek een 12/7 onder te zitten????) luchtfilter is niet echt geschikt.. als ik zonder luchtfilter rijd komt ie mooi naar de 45km/h op de teller, op gps zal het wel meer zijn vermoed ik.
Nieuw bestellen:
Gas kabel (was erg verrot),
kortere snaar voor die 80mm poelie..
die 13/13 carb is de acceleratie weer een stukkie beter, ook maar ff groene trekveren bestellen 🙂6 augustus 2010 om 06:03 #198361en een lucht filter kerel echt een noodzaak:P
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 augustus 2010 om 22:39 #198368idd,
ding liep ‘slecht’ met orginele filter, nu malossi powerfilter besteld.
Ding liep wel lekker zonder luchtfilter aangesloten 😛
helaas nog niet verzonden 🙁 dus dat wordt het van het weekend niet meer 🙁7 augustus 2010 om 10:53 #198370dat ie goed liep zonder luchtfilter wil meer een iets zeggen :con sproeier was te groot waardoor hij te weinig lucht kreeg, zonder kreeg die wel genoeg lucht snap je.
en 50 gps met std SNOR blok? mijn rijd 35 autoteller (nog) op dit moment bijna compleet standaard (op 70 poulie ipv 80 poulie na) straks citypower ophalen en afstellen.
14 augustus 2010 om 11:43 #198371angel :
dat ie goed liep zonder luchtfilter wil meer een iets zeggen :con sproeier was te groot waardoor hij te weinig lucht kreeg, zonder kreeg die wel genoeg lucht snap je.en 50 gps met std SNOR blok? mijn rijd 35 autoteller (nog) op dit moment bijna compleet standaard (op 70 poulie ipv 80 poulie na) straks citypower ophalen en afstellen.
Mjah, standaard luchtfilter is ook te klein denk ik, eerst maar eens een powerfilter erop, dan kijken welke sproeier ik nodig heb. er is nu een doorlaat van 13mm en er zitte maar 3 kleine gaatjes in het orginele luchtfilter.
Als ik een iets kleinere sproeier er nu in doe gaat dat ook weer ten koste van de prestaties (lijkt me…)
Dit is een brom blok wat er onder ligt. dus 50 op gps moet wel te halen zijn lijkt mij 🙂 hopelijk van de week de bestelling binnen, en dan eens kijken hoe hard ie wil 🙂
Ook andere snaar besteld, had toch wel een andere snaar nodig voor die 80mm poelie…
edit:
Net een GPS Meting gedaan:
Orgineel cilinder en snor blok,
city power uitlaat,
13/13 carb.
62 sproeier (als ik me niet vergis)
geen luchtfilter aangesloten,
max snelheid op gps: 48.3 KM/h 😀4,2 km/h harder 😀
edit 2:
Net weer een GPS Meting gedaan:
Orgineel cilinder en brom blok,
city power uitlaat,
13/13 carb.
62 sproeier (als ik me niet vergis)
Malossie Luchtfilter snel,
80mmpouli achter
max snelheid op gps: 50.4 KM/h 😀weer 2,1 harder, maar heb hem nog niet helemaal voluit gehad… ook nog een getande snaar opliggen, straks even een nieuwe kopen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.