- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door tieees.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 januari 2010 om 09:24 #284330
Hallo,
Ik zal mij zelf eerst even voorstellen, ik ben Adriaan Wouters 15 jaar en woon in Grijpskerke (Zeeland).
ik zit nu al een tijdje op het forum maar heb nooit echt een perso aangemaakt.Het begon allemaal toen ik 13 was ik had 3 citta’s gekocht van iemand. Een daarvan deed het niet meer en de andere 2 waren helemaal in onderdelen. Het was nog best lastig want ik had nog bijna geen verstand van brommers maar met de hulp van het forum heb ik er toen toch een aan de praat gekregen. Deze heb ik weer verkocht maar heb er helaas geen foto’s meer van.
Op het moment heb ik 4 brommers 1 citta(foto’s volgen nog), 1 bravo de bravo heb ik gistere opgehaald voor 45euro met 2 zachte banden en hij starte niet. Thuis een nieuwe bougie er in gedraait, banden opgepomt en hij starte in een keer=)
en als laatste heb ik nog een chinese pitbike (tip koop er nooit een)Ik ben nu van bezig om mijn citta lopent te krijgen en als ik hem eindelijk goed afgesteld heb ben ik van plan om hem te gaan overspuiten. Met de bravo weet ik nog niet precies wat ik ga doen. maar denk dat ik hem in onderdelen verkoop ofzo, iemand nog iets nodig?
Eindelijk gelukt om mijn citta te starten=) rijd nu ong 70 want mijn teller kan niet verder:con
ben er achter het is een zuiger met pen 12 en lage veren omdat het oud model is bedankt Edjuh
Update
Na een lange tijd afwezig te zijn geweest heb ik eindelijk mijn citta (bijna) afgemaakt.
Mijn setup is nu tijdelijk:
*50cc DR met doorgetrokken spoelpoorten.
*Geveilde en getunede carters
*Originele krukas
*13/13 carb
*Sproeier 64
*Poelie 60
*Citta vertanding
*Malossi luchtfilterSnelheid is 64 echte km/h
Hier zijn wat foto’s hoe mijn citta was en hoe hij is geworden:

Tijdens/ na het spuiten

Na het monteren:

Ik heb heel de brommer met motip spuitbussen gedaan en blankelak.
Hij is nog niet helemaal af moet m’n voorvork poten en waar de poten in zitten nog zwart spuiten. En nog een voorlicht er op zetten.
En ik wil het liefts mijn 65 malossi er weer onder leggen maar die doet het nog niet….Tot de volgende Update Groeten Adriaan
16 januari 2010 om 09:28 #457170Heel tof die bravo, mooie uitvoering met die velgen.
Ik kan de voorvork wel gebruiken als hij goed werkt. Maar eigenlijk vind ik het zonde om hem te slopen want er zijn er niet veel van!
16 januari 2010 om 09:36 #457171Ja, hou hem lekker zelf die bravo:)
17 januari 2010 om 09:28 #457198Is dat een verschil tussen pen 10 en 12?
17 januari 2010 om 10:03 #457199adriaan :
Ik kwam ook nog iets heel vreemd tegen toen ik mijn bravo blokje open haalde
De linker is een standaard 50cc en de rechter komt uit mijn bravo blok, wat mij opviel is dat hij veel dikkere veren heeft en dat ze lager zitten dan de standaard:? weet iemand wat dit is?
Ja, dat zijn dikkere veren die lager zitten!
Oud model zuiger dus, met 12 pen inderdaad.
17 januari 2010 om 10:14 #457196Ik lees net dat je vandaag jarig bent, gefeliciteerd man;)
En die velgen onder die Bravo staan zeer goed
17 januari 2010 om 17:30 #436344
Tom ciaoJa leuk die Bravo!
Ik heb precies het zelfde model staan, wel in het blauw.28 september 2010 om 19:25 #464626Update
28 september 2010 om 21:57 #464632godsiemijne nog iemand die adriaan heet, naamgenoot
NICE!ziet er aardig belovend uit voor zo’n kleine man

succes
29 september 2010 om 05:43 #464633waar staan die foto’s van die bravo dan als ik vragen mag?
29 september 2010 om 12:55 #454682De bravo heb ik al deels verkocht (de wielen, voorvork, stuur) En het blok heb ik al verbouwt voor deze brommer. Ik heb eigelijk alleen nog het frame(delen) en de kappen.
Adriaan
Tips zijn altijd welkom

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.