- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 5 maanden geleden door SpeedDemon.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 oktober 2009 om 14:01 #455299

als ik deze foto zo zie heeft je voorvork nooit goed in elkaar gezeten.
die zwarte bussen met die driehoeken waar je koplamp aan gemonteerd zit hoort niet zoveel speling te hebben.
en ze zitten denk nog op zn kop ook, want je koplampspoiler zit ook niet zoals het hoort.maar nette citta

vond hem persoonlijk zonder harleyrek mooier.23 oktober 2009 om 14:51 #455300
En zie hier het probleem.
(onder het balhoofd)
Volgens mij rijd je met 2 cups onderaan ipv 1.23 oktober 2009 om 16:34 #455301wow wat zijn jullie toch weer scherp :lol
Daan, wat jij zegt klopt.
Toen ik een nieuw setje balhoofdlagers monteerde, bleef er speling inzitten.
Ik kon het niet verder aandraaien omdat het schroefdraad ophield.
Dus heb ik van mijn oude cup de opstaande rand afgefreesd en die cup eronder geplaatst.
Nu zit er geen speling meer op.Lowie, die ‘koplamporen’ zijn de gaarste dingen van men hele citta. (ik moet er nog even andere van halen)
ze zijn half afgefreesd ofzo, en waren altijd al te kort.
ook missen bovenaan de stofringen waardoor het gat groter lijkt.
Ze zitten trouwens niet verkeerd om, dan had de spoiler nog meer omhoog gericht gestaan. (ik heb erop gelet)
Het harleyrek vind ik ook niet echt mooier staan ofzo, het is vooral als bescherming voor het frame.Mijn vering doet het nu trouwens al beter, ik heb de tip van martijn opgevolgd en een ringetje extra op de vooras gedaan.
nog steeds vind ik niet dat ie genoeg tegenkracht geeft maar het veert tenminste weer.Mooi weertje vandaag:

Je zou bijna denken dat ie standaard is hè? 😀
Dat stukkie velglint moet ik nog even fixen, het liet los omdat het op de letters in de velg zat.
Maar nu weer over naar de problemen :((:
namelijk, hij trekt onderin de toeren zeer slecht als ie warm is.
Als ik 20 rij ofzo is er niks aan de hand.
Sproeier is 59 met 13mm inlaat. Bougie is donkerbruin.
zuigerveren zijn gloednieuw.
kan dat hierdoor komen?

pff, wat een post weer. 😉
23 oktober 2009 om 18:40 #455305Dat ziet er niet uit als warmloopkrasjes, volgens mij komt het eerder door vuil dat in je cilinder is gekomen.
Misschien even een gaasje in je malossi filter monteren?24 oktober 2009 om 14:10 #455282idd malossi filter is echt niet zo’n goeie filter, hij laat alleen meer lucht binnen! logies bijna niet gezuiverd! mooie citta hoor!
24 oktober 2009 om 19:07 #455320Ik vind die harleyrekjes eigenlijk kei stoer. Maakt heel de brommer een stuk “massiever”. Passen die ook op een Si?
25 oktober 2009 om 20:54 #454792Daan777 :
Dat ziet er niet uit als warmloopkrasjes, volgens mij komt het eerder door vuil dat in je cilinder is gekomen.
Misschien even een gaasje in je malossi filter monteren?Krasjes zaten er al in toen ik em kocht, en mijn filter is aan de binnenkant na een maandje rijden nog schoon van binnen duss.
Alleen dat lost nog steeds het probleem niet op. Ik kan de brommer niet eens op het achterwiel krijgen als ik ernaast ga staan. 🙁
Zou die sproeier 59 dan echt zoveel te groot zijn? of hoort dit bij een 50cc.*snapt er geen ruk van*
25 oktober 2009 om 21:21 #454669adff :
Daan777 :
Dat ziet er niet uit als warmloopkrasjes, volgens mij komt het eerder door vuil dat in je cilinder is gekomen.
Misschien even een gaasje in je malossi filter monteren?Krasjes zaten er al in toen ik em kocht, en mijn filter is aan de binnenkant na een maandje rijden nog schoon van binnen duss.
Alleen dat lost nog steeds het probleem niet op. Ik kan de brommer niet eens op het achterwiel krijgen als ik ernaast ga staan. 🙁
Zou die sproeier 59 dan echt zoveel te groot zijn? of hoort dit bij een 50cc.*snapt er geen ruk van*
Sproeier 59 lijkt mij prima, met mijn 50dr rij ik met sproeier 60.
Denk eerder toch aan vermogen verlies onderin door die krassen, versleten zuiger/veren.
25 oktober 2009 om 21:53 #454663Robertez :
adff :
Daan777 :
Sproeier 59 lijkt mij prima, met mijn 50dr rij ik met sproeier 60.
Denk eerder toch aan vermogen verlies onderin door die krassen, versleten zuiger/veren.
ja en vooral omdat ik naar school bijna de hele weg volgas rij, wil ik niet kleiner gaan qua sproeier.
Zuigerveren dacht ik ook al dat dat het was, die heb ik dus al vernieuwd.
Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik de carb met de laatst mm niet over het spruitstuk geschoven zit. 😕25 oktober 2009 om 22:09 #454338Hoe zo niet dan, past hij niet helemaal?
De zuiger is verder goed?
Als je cp`s hebt zou je daar nog naar kunnen kijken.
Zeer vreemd probleem aangezien je met vario rijd.
Aan de andere kant ook niet lekker voor de cilinder om veel volgas te rijden, mogelijk dat die krassen voor het vermogensverlies onderin zorgen.Sproeier zou ik gewoon laten voor wat het is, hoogstens bougie opnieuw afstellen/reinigen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.