Vespa-Ciao.NL
:: Achterwiel problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Achterwiel problemen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Renzoo
    Topic starter

Ik heb de How-To gelezen om achterklok eraf te halen, ik gelijk geprobeerd, en heb 1 probleem, k heb de tandwiel eraf, maar daar heb je nog zo’n raar dingetje onder het tandwiel, met 2 gleufjes, k in die gleufjes zitten rossen, en nu is hij er nog niet van af :(( iemand hulp?

PS: ik ga geen slijptol gebruiken

sieger
      Bijdrager

staat in de how to;)
        gewoon netzo lang door rossen met die hamer tot hij los schiet;)
        ze zitten namelijk meestal wel goed vast:P

Renzoo
        Topic starter

ja klop,, maar ik heb 1 schroevendraaier gemold, 2 aluminium staven gesloopt, steeksleutel durf ik niet te gebruiken, en hardstalen buis helpt ook niet :boos mrja, ik ga me opa straks bellen (heeft eigen ‘bedrijfje’) die maakt brommers en scooters enzo, en daar vraag ik wel aan hoe het zit en of er andere manieren zijn

Histor
          Bijdrager

Renzoo je hebt een C-sleutel nodig als hij te vast zit, Ik heb mn wiel gewoon ff naar de bromboer gebracht en die heeft hem gratis los gehaald binnen 1 minuut;)

Suc6

Renzoo
            Topic starter

Opgelost, opa gebeld en zei dat ik het hele geval in de bankschroef moest zetten, heb ik gedaan alleen is gaat me klok zwaar :pest

Edit: Klok verkeerd in elkaar gezet, nu doet hij het weer prima:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.