maar ik heb een probleem
ik heb mijn koppeling en cilinder in de cilitbang laten liggen en nu zijn ze veroest
de cilinder da’s nie zo erg da heb ik opgescheurd8)
maar de koppeling:boos is ook geroest en die zilveren balletjes draaien niet meer of amper
zou ik dan meteen een nieuwe of theedehandse vario kopen
Als de cilinder van de buitenzijde roest maakt dat niets uit maar als je cilinder aan de binnenzijde roest en je gaat hem schuren kun je hem of laten honen of weggooien als deze niet goed gelijkmatig zonder krassen is geschuurt.
Of je koppeling nog bruikbaar is hangt af van waar hij geroest is en of de koppelingssegmenten daardoor nog goed kunnen uitzetten en of de segmenten nog pakken op het koppelingshuis. Je moet sowieso nieuwe segmenten als dat koggeltje vast is geroest ( http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3015 ). Controleer ook in een keer ff je startsegmenten(zitten achter de koppelingsegmenten) of deze nog goed kunnen uitzetten en op je koppelingssegmenthouder pakken.
of ik koop alleen de onderdelen die ik echt nodig heb
Koppelingsegmenthouder
Koppelingsegmentset mallossi da’s goedkoper inverband met de veertje apart
Startsegmentset
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.