:: Achterrem werkt TE goed :S
-
GijhysTopic starter
Hey,
Als ik achter rem dan remt die veels te hard. Me achterwiel blokkeert meteen en daardoor gaat die slippen. De voorvering klapt dan meteen omlaag omdat als je met je achterrem remt je brommer zeg maar naar onder wordt geduwd. Met nat weer is dit echt geen pretje:S. Wat kan dit zijn? Heb laatst nieuwe olie in me achterklok gedaan maar heeft dit er iets mee te maken? Als er olie aan de remsegmenten zit dan lijkt het me toch dat die juist slechter remt?
Wie kan me helpen want het is echt geen pretje:S!
Lijkt me een vraagje voor het kleine vragen topic.
Je kan je remkabel gewoon stellen ja, als je hem nou wat losser stelt slipt die ook niet direct. Slippende remmen vind ik juist super relax!
FonSBijdrager
mijne remt altijd slecht, maar met regen / vochtig weer remt ie ineens uuuubergoed
dus ook altijd slippen enzo… echt fijn is het niet, maar het is beter dan dat hij het helemaal niet meer doet he :p
hennyBijdrager
zitten je 4 wielbouten soms los? foekepotter?
GijhysTopic starter
Hehe nee als het op te lossen was met de remkabel dan had ik er heus geen topic over aangemaakt hoor;):lol. Als ik de remkabel wat losser maak dan pakt ie em gewoon wat minder snel maar als die em dan pakt dan pakt de rem em ook echt vet hard. Je wordt egt gewoon naar voren geslagen en dat is niet echt zo relaxt als je denkt hoor;) Kan het zijn dat de remsegmenten op zijn ofzo? Of zou die juist minder remmen dan?
GijhysTopic starter
:boos :smack Het probleem lag zich dus alleen maar aant wat henny zegt. 1 van de blokboute zat niet goed vast waardoor het weel een beetje scheef trok tijdens het remmen. Hoe stom kan ik zijn zeg:(( Heb ik gelukkig wel weer geleerd om eerst eens alles goed na te kijken zonder meteen wanhopig een topic te openen. Volgende X toch maar het kleine vragen topic:!
CLOSEDD
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.