Vespa-Ciao.NL
:: Achterlicht probleem

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Achterlicht probleem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bb
    Topic starter

Ik ben vandaag door de politie gestopt. En die hebben mij en waarschuwing gegeven voor mijn achterlicht. Ze vonden hem niet fel genoeg. Zou iemand enig idee hebben om dit te verhelpen. Ik zou dit probleem graag zo snel mogelijk willen fixen. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Martino
      Moderator

Wat is niet fel genoeg, op welke schaal? Wat is je huidige situatie, heb je getint glas oid? Bij een elektrisch blok zal je de verlichting op de bruine of de gele draad kunnen laten voeren. Een van de 2 zorgt voor feller licht dan de ander.

bb
        Topic starter

Me achterlicht is niet fel genoeg. Welke schaal weet ik niet in iedergeval slecht ziend. Ik heb geen getint glas. En ik heb en blok met gewoon contact punten en lichtspoel als je dat bedoelt. Het enigste wat het probleem zou kunnen zijn dat mijn bolletje veel stroom heeft gehad en daardoor net niet is door gebrand maar wel dat die helemaal verbrand is zo erg dat het het bolletje silver straalt. En daardoor weinig licht door laat. Maar je kan wel verwachten als ik er een nieuwe in doe dat het dan weer gebeurd.

Infinity91
          Bijdrager

Hebben ze dat beoordeeld tijdens het rijden of bij stationair draaien? Want bij stationair zou het nergens op slaan.

bb
            Topic starter

Allebei alleen hadden ze me en stop teken geven toen ik ongeveer 30 reed. En daarna wouden ze het nog testen met stationair. Toen ging ik uitleggen hoe dat hele zooitje werkte. En toen vroegen ze me hoe oud dat ding was. Ze hadden het ook erover dat ik geen spiegel had alleen hadden ze daar geen waarschuwing voor gegeven.

bram0vitz
              Bijdrager

Standaard gevalletje wouten weten nergens van dus..
                De linker achteruitkijkspiegel is geen verplichting als het bouwjaar voor 2007 is, daarna is het wettelijk verplicht.
                Indien je brommer voor die tijd is geproduceerd mogen ze dit niet als waarschuwing aanschrijven.

beetje prutsen hier en daar
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

bb
                Topic starter

Maar wat zou ik het beste kunnen doen voor het licht. Misschien zal het ff duren maar de 2e keer moet geld gaan uitgeven

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.