Vespa-Ciao.NL
:: Achterlicht aansluiten

Home Forums Algemeen Oude topics Achterlicht aansluiten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ge64
    Topic starter

Bij het klooien is mijn achterspatbord met achter/remlichtkabel losgekomen, zeg maar eruit getrokken. Ik heb er al een nieuwe kabel aan gemaakt bij het blok maar ik snap totaal niet hoe ik die kabel via mijn spatbord moet krijgen. Weet iemand hoe dat zat?

FonS
      Bijdrager

door het gat in je spatbord (wat nog deel is van je frame, bij je luchtfilter) en dan zitten aan de binnenkant van je spatbord van zo’n metalen lipjes, kun je de kabel achter inhaken (rotwerk als je wiel er nog in zit 😉 )

Ge64
        Topic starter

FonS :
          (rotwerk als je wiel er nog in zit 😉 )

Aha vandaar dat ik het niet zag 😛 Nouja het wiel moet er toch af omdat de achterband niet goed zit, geniaal toeval 😀

En dan het volgende probleem: Hoe sluit ik die lamp aan? Ik snap er niks van. ik heb een paarse en nog een draad (geel?) welke is waarvoor en hoe sluit ik die boel aan?

ciaoracer
          Bijdrager

de paarse hoor bij de grootste lamp de bovenste dus en de gele bij de kleinste lamp de onderste dus.
            Zo zit het toch bij mij dus moet wel lukken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.