Vespa-Ciao.NL
:: Achterklok loopt zwaar

Home Forums Algemeen Oude topics Achterklok loopt zwaar

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jrtciao
    Topic starter

Hallo Vespabestuurders,
      ik heb een tijd met een vario gereden.
      Nu heb ik zostraks er weer een gewone koppeling, poelie en wielklok erop gezet.
      Met deze wielklok reed ik altijd prima voordat ik een vario kreeg, ik haalde de snelheid van 50 km per uur in combinatie met alleen een gilerapoelie(zeer klein).
      Ik heb deze combinatie er weer opgezet, ik haal echter een snelheid van 35 km/u. Ik heb de er nieuwe olie in gedaan, dit hielp tot dusver niks. Als ik trouwens op de 35 km/u zit, dan begint mijn uitlaat ook te knetteren, hij maakt geen normale toeren meer. (Zelfde effect als verzuipen). Wie kan me vertellen wat er aan de hand is en wat ik eventueel moet doen?

Vriendelijke groet, jorrit

hansieb
      Moderator

Lees dit topic ff door:

Reageer op: Chat topic

Misschien heb je iets niet helemaal goed gedaan hij hoort gewoon redelijk soepel rond te draaien.

jrtciao
        Topic starter

Hey hartstikke bedankt, ik zal het even doorlezen!

Groeten jorrit

barry
          Donateur

heb je de achterklok uit elkaar gehad????Indien ja,zal waarschijnlijk de veer die binnenin zit niet goed zitten.

jrtciao
            Topic starter

Bedankt voor de reacties. Heb er nu even een andere klok ingedaan een bromklok, en hij rijdt zo gesmeerd als wat. Rij nu 48 km/u.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.