Vespa-Ciao.NL
:: achteras moer weg

Home Forums Algemeen Oude topics achteras moer weg

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

reed ik gister, remde m’n ciao in ene niet meer. ik zo what the fok…
      was mijn moer van mijn achteras er af…
      weet iemand of je die gewoon kan halen bij de huis tuin en keuken boutjes en moeren winkel, die moer van mij was met linksedraad.

murkus
      Bijdrager

nee volgus mij nie ik konm uhmj in ieder geval nie krijgen ik had uhm bij de bromboer weg die had nog 1tje liggen komt omdat het heel grof schroefdraad is 😛

Dj Freggel
        Bijdrager

Deze kun je gewoon bestellen bij JMPB.nl
          [url]http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3062[/url]
          😉

tom
          Bijdrager

Hmm, met vario kan het anders zijn. Ik heb eens een SI-vario gehad waar je die moer er niet zomaar op kon draaien, de schroefdraad was 24mm en die moer die je normaal gebruikt was 22mm denk ik (kan ook omgekeerd zijn) Dus je moest een speciale moer hebben. Dat was wel een Si met kickstart uitvoering, misschien had het daar ook iets mee te maken..

Ciao

Jelle
            Topic starter

volgens mij is de diameter het zelfde als van een normale achteras alleen het is links schroefdraad, is trouwens best prijzig zo’n moertje 12,50 🙁 en dan is het nog een rechtsdraaiend schroefdraad

Jelle
              Topic starter

tom :
                Hmm, met vario kan het anders zijn. Ik heb eens een SI-vario gehad waar je die moer er niet zomaar op kon draaien, de schroefdraad was 24mm en die moer die je normaal gebruikt was 22mm denk ik (kan ook omgekeerd zijn) Dus je moest een speciale moer hebben. Dat was wel een Si met kickstart uitvoering, misschien had het daar ook iets mee te maken..

Ciao

heb net ff vergeleken met standaard achteras en ja die van de vario is idd 2mm. dikker

past een normale snor achteras gewoon in een vario klok?

tom
                Bijdrager

Ja, misschien wel ik weet het niet. Anders moet je gewoon effe proberen 😉

Jelle
                  Topic starter

nou nergens hier in de buurt hebben ze zo’n MOER, dus dan word het maar ff proberen met de achteras omwisselen

JL
                    Bijdrager

kben um ook kwijtgeraakt. gewoon bij de techniekzaak gehaald een nieuwe… kosten 3 euro ut stuk:o

Jelle
                      Topic starter

nou hier hadden ze alleen rechtsdraaiende moeren en één 16mm linksdraaiend, maarja ik moet 14mm hebben.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.