Vespa-Ciao.NL
:: achter klok verwijderen.

Home Forums Techniek Problemen oplossen achter klok verwijderen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa+

hallo,

ik heb geprobeerd mijn achterklok er uit te halen maar het is niet
      gelukt ik heb de moer er uitgehaald en toen zat er nog een driehoek (de verbinding tussen de klok en het frame)
      die heb ik er ook af gekregen en dan schijnt het dat je de achterklok er gewoon
      uit kunt tikken met een houte hamer maar ik krijg hem er niet uit
      hij zit al vol wd-40 dat heb ik in laten trekken en toen ehb ik hem nog
      niet los gekregen

wie weet hoe je hem er dan uit krijgt

groeten

st3yn
      Bijdrager

heb je de 2 bouten aan de andere kant van het frame ook losgedraait? Je moet de 2 bouten van het lagerplaatje losdraaien, 2 bouten bij je frame aan de andere kant, en de achterwielmoer.

Dan kan je hele achterwiel eruit en moet het gewoon lukken!

vespa+

@: heb je de 2 bouten aan de andere kant van het frame ook losgedraait? Je moet de 2 bouten van het lagerplaatje losdraaien, 2 bouten bij je frame aan de andere kant, en de achterwielmoer.

Dan kan je hele achterwiel eruit en moet het gewoon lukken!

ik heb het hele wiel er af gehaald en ik krijg hem er nog niet af ik heb zelfs
          met een plank er tussen en dan eerst met een klau hamer geprobeerd lukte niet
          toen met een vuist hamer lukte ook niet en toen met een axe en dat lukte ook niet.

dus wie helpt met uit de brand ik krijg hem echt niet los

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.