:: Accu inbouw/opladen citta
-
TommieTopic starter
Heeft iemand een lijst van componenten en evt een inbouwhandleiding om een werkende 12 volt voeding voor het opladen van een 12volt accu te bouwen?? Dit is voor een electronisch blokje. Ik zou graag een alarm willen inbouwen.
Bij mijn weten is er een gelijkrichter nodig die van de hoge wisselspanning een nog hogere gelijkspanning maakt, en daarna een spanningsregelaar die van die hoge gelijkspanning een 12V voeding voor de accu maakt.
Zou de kokusan spanningsregelaar die bv in zundapp’s en kreidler gebruikt worden dit in 1 keer kunnen handelen???
TommieTopic starter
Prima, ik bestel er 1, en wat voor accu gebruik je erbij (Ah)
12volt 2.3ah
Maar als je op de link klikt en wat naar beneden scrolt zie je vanzelf de foto’s
TommieTopic starter
Ik heb het een en ander besteld. De spanningsregelaar, een 1,3Ah accu 12V, een spy motoralarm en een koso digitaal klokje met kilometerteller en toerenteller. Ben ondertussen ook al plaatsen aan het zoeken om alles in te bouwen. Alarm past in het gereedschapsvakje, de accu in de holle ruimte van de SI achterbrug,en de koso moet natuurlijk in het zicht. Als ik ooit eens doorkrijg hoe ik fotoos moet uploaden laat ik het zien
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.