Vespa-Ciao.NL
:: aantal vragen techno circuit

Home Forums Techniek Opvoeren aantal vragen techno circuit

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa-joey
    Topic starter

Ik ben van plan mijn techno circuit te ontgrenzen zoals in de how to;s staat. maar heb een aantal vraagje:
      Hoe zet je de demper er weer vast op, zegmaar het omhulsel. en zal hij goed lopen als hij ontgrenst is op mijn 70cc malossi. zo niet, welke uitlaat kan ik dan t beste halen? ik wil een redelijke trekkracht maar ik wil vooral een hoge top.
      groetjes

Quest
      Bijdrager

het beste haal je een proma circuit.. die is stuk beter dan die techno.. en heb je ook niet die trubbel met het ‘ontgrenzen’

vespa-joey
        Topic starter

Dat was eigelijk mijn vraag niet, ik wil hem zowiezo ontgrenzen om het alleen maar ff te doen voor de gein en om te kijken of het veel scheelt. 🙂

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Mijn ervaring met een ontgrenste Techno circuit uitlaat op een 70DR evo met gevijlde inlaat, is dat het best wel redelijk rijdt. Je krijgt alleen pas echt trekkracht tussen de 40 en de 50 km/h.
            Onderin is het niet erg bijzonder.
            Je kan je dempertje geloofk met popnagels vastzetten. Of ook wel met schroefjes. Zou je ArvidW even moeten vragen, die heeft het ook gedaan. Het kan zijn dat jouw techno geen begrenzer heeft, moet je ook ArvidW even vragen, bij welke types dit is (ik geloof dat hij dit weet).

vespa-joey
            Topic starter

ik heb een popnagel pistool thuis, alleen heb ik geen idee hoe deze werkt, en welke maat popnagel heb ik dan nodig?

ArvidW
              Donateur

Degene die past;) (ja klinkt heel lullig, maar het is wel serieus bedoelt:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Joopieboy
                Bijdrager

Ja t klopt wel, schroefje gaat zo los en een popnagel zit goed. Even de goede maat vinden en klaar

vespa-joey
                  Topic starter

okeej, de goede maat vinden is geen probleem, maar ik heb geen idee hoe dat ding werkt:O

iaccaloco
                    Bijdrager

Zet de nagel in ’t gat, de tang over het uitstekende “spijkertje”…..
                      KNIJP!
                      En KNIP!(doet ie automatisch!)

Andrs test je toch ff op een stukkie ander materiaal? 😕

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.