Vespa-Ciao.NL
:: Aantal fout examen

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Aantal fout examen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciaofrank
    Bijdrager

zebaztiaan :
      boeie 😉
      k rij al bijna 8 jaar zonder en ben 3 keer gepakt^^ meeste wouten kennen me dus houwen me gwoon niet aan 😀

Cool man! totdat je iemand dood/gewond rijdt, dan is de verzekering heel blij met je want dan hoeven ze lekker geen cent uit te keren!

Johnsel
      Sleutelbeheerder

Typisch voorbeeldje ruig “gassie”..
        als jij zo graag onverzekerd rondrijd ok jou probleem maar ga hier geen domme dingen roepen
        als de scoot waar jij op rijd verzekerd is op je pa’s naam zijn dr 2 dingen wat kunnen zijn..
        Jij bent de regelmatige bestuurder, je krijgt een eigen risico van x aantal euro bij ongeval (k geloof 500 of 600 euro)
        Jij rijdt een keertje op papa’s brommer en krijgt helaas een ongeval, je bent dus niet de regelmatige bestuurder.. no prob, verzekering keert gewoon uit!

Enneh, verzeking vind jou toch wel hoor wees daar maar niet zo zeker van tot je drmee wegkomt.. of je moet een zwerver zijn die elke dag van stad naar stad rijd mt zn ciao.. maar dat hoop k to gniet

Timmetje
        Bijdrager

zebaztiaan :
          whaha moeten ze me eerst zien te vinden als ze geld willen, k blijf nergens egt lang hangen 😉
          maja als je brom op je vaders naam verzekerd is moe je ook zelf dokken, en meeste gassies hebben um op hun pa ze naam dus…

Der staat toch echt duidelijk in elke verzekering dat je de bestuurder een certificaat/brommerrijbewijs moet hebben willen ze ook maar gaan nadenken om iets uit te gaan keren.

Fredzzz
          Moderator

Ciaofrank :

zebaztiaan :
            boeie 😉
            k rij al bijna 8 jaar zonder en ben 3 keer gepakt^^ meeste wouten kennen me dus houwen me gwoon niet aan 😀

Cool man! totdat je iemand dood/gewond rijdt, dan is de verzekering heel blij met je want dan hoeven ze lekker geen cent uit te keren!

jah goed, maar je kan net zo goed iemand dood rijden met een verzekering… maar verzekerd rond rijden is idd toch handiger :), wordt je brom ook niet in beslag genomen

Frits
            Bijdrager

http://www.cbr.nl kan je veel vinden

Harleyman
              Bijdrager

k heb gwoon schijt aan alle regels + ik heb geen vaste woon of verblijfsplaats (officieel dus zwerver :p )
                en k rij al 7 jaar motor dus rij egt nie zomaar iemand dood…
                maja boeie ieder ze ding 😉

hansje
                Bijdrager

:thumb

zebaztiaan :
                  k heb gwoon schijt aan alle regels.

🙁

Timmetje
                  Bijdrager

ik hou ‘verstandig’ mijn mond

TimoO_
                    Donateur

Johnsel :
                      Typisch voorbeeldje ruig “gassie”..
                      als jij zo graag onverzekerd rondrijd ok jou probleem maar ga hier geen domme dingen roepen
                      als de scoot waar jij op rijd verzekerd is op je pa’s naam zijn dr 2 dingen wat kunnen zijn..
                      Jij bent de regelmatige bestuurder, je krijgt een eigen risico van x aantal euro bij ongeval (k geloof 500 of 600 euro)
                      Jij rijdt een keertje op papa’s brommer en krijgt helaas een ongeval, je bent dus niet de regelmatige bestuurder.. no prob, verzekering keert gewoon uit!

Enneh, verzeking vind jou toch wel hoor wees daar maar niet zo zeker van tot je drmee wegkomt.. of je moet een zwerver zijn die elke dag van stad naar stad rijd mt zn ciao.. maar dat hoop k to gniet

hoor wie het zegt. sorry hoor Johnny maar jij doet precies hetzelfde.

Jacky
                      Bijdrager

zebaztiaan :
                        k heb gwoon schijt aan alle regels + ik heb geen vaste woon of verblijfsplaats (officieel dus zwerver :p )

Hoe sleutel je dan aan je ciaotje? Bij vriende ofzo? Bes vet datje dat dan wel hebt:) Ag geen certificaat tis wat risico maar zolang je een beetje je verstand gebruikt geen probleem toch. Tenminste dat was het bij mij nooit.

erwinko
                        Bijdrager

ja, maar vergeet niet dat een ongeluk niet jouw schuld hoeft te zijn.

stel jij rijd binnen beboude kom 40 en ineens komt er een auto uit een parkeerplaats. BOEM

niet jou schult, maar wel onverzekerd..

timschilders
                          Bijdrager

zebaztiaan :

stoer hoor.

ontopic : ik dacht dat het nieuwe praktijk examen inging in januari 2008.

Jacky
                            Bijdrager

erwinko :

stel jij rijd binnen beboude kom 40 en ineens komt er een auto uit een parkeerplaats. BOEM

Maar als je geen certificaat hebt benj natuurlijk wel extra voorzichtig. Zo reed ik eens hier in een woonwijk. Komt een bal de straat op gerold ik meteen remmen toen een kind erachteraan en kwam nogmaar net optijd stop. Dus je kan er zelf ook echt wel veel aan doen.

Timmetje
                              Bijdrager

Jacky :

erwinko :

Maar als je geen certificaat hebt benj natuurlijk wel extra voorzichtig. Zo reed ik eens hier in een woonwijk. Komt een bal de straat op gerold ik meteen remmen toen een kind erachteraan en kwam nogmaar net optijd stop. Dus je kan er zelf ook echt wel veel aan doen.

jah dat ken ik, toen ik me certificaat ook nog niet had, reed ik ook wel eens op me mtx, uiteraard heel voorzichtig etc. Maar dat was natuurlijk anders als je als jaren rondrijdt zonder cerficaat, laten we zeggen, je raakt eraan gewend.

November Rain
                                Bijdrager

Kwafo :
                                  ach het is een piece of cake 😛 had 1 fout en dat was over de snelheid 😛 ik dacht dat een snorbrommer buiten de bebouwde kom 30 mag rijden, maar is 25 😛

hahah zeker!! Da vni ik nou een leuke fout 😛 een snor mag niet eens harder dan 25 kunnen dusjah 😛 (tenminste eerst)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.