:: aanpassingen voor sterkere drukveer
-
EdjuhBijdrager
Hmm, ik zie niet echt in wat een laagtoerige uitlaat voor zin zou hebben>? Omdat jij het zegt zou ik het wel willen proberen maar ik denk toch dat ik gewoon weer een std drukveer neem want als het blok inderdaad niet sterk genoeg is lijkt dat me het beste.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
En dan moet ik maar eens kijken of ik die cilinder nog wat op kan peppen, met die boosterpoorten, en misschien ‘echt’ tunen, er zit al een nieuwe zuiger in.
Anders maar een ander cilindertje zoeken.
TonniModerator
Je rijdt toch met een Ninja? Probeer eens een HM of Circuit. Die zijn beide een stuk sterker op het midden gebied. Het is ook alleen om eens te kijken waar zn ‘boost’ toerental zit he? Mijn ervaring is dat de Autisa niet de sterkste is op hoge toeren, en in dat geval is de Ninja niet echt een goede helper.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
EdjuhBijdrager
Nogmaals dank, maar ik heb vanochtend al weer de normale drukveer gemonteerd(kwestie van koppeling wisselen), en het rijdt weer fijn, hij heeft duidelijk meer power.
Ik heb nu gewoon geen zin om te experimenteren, ik wil gewoon lekker rijden, in het weekend heb ik wel wat meer tijd. Die Hm past helaas niet i.c.m de standaard, en die wil ik per se houden.
Wat betreft de hoge toeren heb je wel gelijk, die heb ik met de ninja nog niet uit de autisa horen komen, dan zal de cc het waarschijnlijk beter doen ja(maar mijne is een beetje brak). Met mn oude autisa(die ik nu heb is van jou geweest) heb ik met poulie en cc uitlaat nog best wat toeren gemaakt, en dat was nog wel ongetjoend blok met 12-10.
Wordt vervolgd.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.