Vespa-Ciao.NL
:: AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

Zal het noteren,

Graag even een PM sturen voor het bestellen, dan houdt ik het makkelijker bij.

PS. zet in de pm duidelijk of je RVS of uit staal gemaakte beugels wilt.

Vandaag begonnen aan de beugeltjes er zijn straks 3 setjes klaar (staal 2mm).

Nu heb ik nog een probleempje, ik heb een betere oplossing gevonden voor de beugeltjes, het is dan sterker
      en veiliger, echter het probleem is dat ik een oldtimer vork heb een ik dus geen maten kan opmeten.

Zou iemand mij even maat 1 en 2 kunnen opmeten met een schuifmaat?
      Liefst beetje exact.

Het gaat dus om de hoogte van het plaatje waar het draadgat in zit en om de binnenmaat van de vork op ca. 1cm diepte.

alvast bedankt!

Martino
      Moderator

Heb de ophoogplaatjes nu binnen welke er prima uit zien. Helaas heb je voor een ontwerp gekozen welke niet voor elke cilinder geschikt is. Het pakkingsoppervlak is bij het spoelkanaal rechtsonder namelijk vrij dun waardoor dit voor lekkage zorgt bij een aantal cilinders. De plaatjes zijn wel goed te gebruiken bij originele cilinders en de 41mm DR bijv, maar een Malossi cilinder kun je vergeten en Polini spant er om.

Mocht je nog een nieuwe batch gaan maken zal ik hier even rekening mee houden en een iets groter pakkingsoppervlak hanteren. Dan zijn de ophoogplaatjes ook universeel te gebruiken voor elke cilinder.:thumb

Edit: Ik meet voor een voorvork bij nr1; 28mm en 27mm. Bij nr2; 37mm. Deze 2 maten bij nr1 komt omdat het niet een exact vierkant plaatje is. Wil je er dus iets omheen vouwen zal je 28mm moeten gebruiken voor nr1

r32
        Bijdrager

Hoi,

het idee van dark magigian lijkt me ook wel wat (een poelie van 75 mm )

zou ik ook interesse in hebben

niek1992
          Bijdrager

Hey Virgil,

ik zal zo eventjes de maten opmeten van een recent (volgens mij C24) model ciao vork. zal hem eventjes uit de verpakking halen en dan de maten opmeten!

harmyboy
            Bijdrager

Ik heb donderdag een beugelsetje binnengekregen en het ziet er super netjes uit!

hansieb
              Moderator

Misschien leuk om ook nog wat foto’s te plaatsen van het eindresultaat (voor eventuele geïnteresseerden)

virgil
                Topic starter

Beste heren,

Bedankt voor de reacties!

Ik heb een aantal bestellingen klaar:

Piet30 KLAAR
                  Harmyboy KLAAR
                  Martino KLAAR

BESTELD:

– FLIPPO
                  – ….

Die gene die graag nog iets willen laten maken, stuur mij even opnieuw een PM, ik heb er nu zoveel gehad dat ik het niet meer
                  allemaal uit elkaar houdt.

Alvast bedankt!!

FOTO’s van de gemaakte onderdelen volgen inderdaad nog (goed idee Hansieb).

Crullie
                  Donateur

Daar zit ik ook al de hele tijd op te wachten, het eind resultaat in geuren en kleuren :lol
                    Foto’s dus :thumb

TICKLING BARN

Piet30
                    Donateur

here the pic of the ophoogplaatjes. Very nice work, fit perfect.

virgil
                      Topic starter

niek1992
                        Bijdrager

Ik had je ook een PM gestuurd voor de beugeltjes.. heb alleen nog geen reactie gehad van waar het geld naar toe mocht:D

niemand
                          Donateur

Heb je nu ook dempertjes erbij?

virgil
                            Topic starter

Ja ik heb dempertjes, deze zijn wel niet compleet staal, de behuizing is staal en de poot is kunsstof.
                              Destijds zelf ook gebruikt voor mijn voorvorkdempers.

Mocht het interessant zijn dan hoor ik het graag!

JariV
                              Bijdrager

Kan je ook een beugel maken om een leo HM straight op een cittabrug te bevestigen? Kan eventueel dingen opmeten.

niemand
                                Donateur

Sorry dan pas ik, ik wil graag compleet stalen dempers.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.