Vespa-Ciao.NL
:: AANG: Revisie en montage/afstellen/vlakken etc etc

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht AANG: Revisie en montage/afstellen/vlakken etc etc

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Topic starter

Ik heb een hoop tijd over en heb zelf weinig te sleutelen dus ik wil graag hier mijn diensten aanbieden aan diegenen die zelf de kennis of gereedschap niet hebben of er gewoon geen zin in hebben. Ik kan het volgende voor je doen:

– Een motorblokje dat gewoon niet lekker of helemaal niet loopt goed lopend maken
      – Totale blokrevisie
      – Totale cardan revisie
      – Remmen nakijken
      – Banden wisselen
      – Een brommer klaarmaken voor kentekenkeuring bij de RDW, ook het daadwerkelijke keuren bij de RDW zelf wil ik best voor je uit handen nemen.

Eigenlijk kan ik alles voor je doen, ook een totale restauratie behoort tot de opties echter het lakwerk besteedt ik uit.

Bij motorrevisie doe ik het volgende:
      1. Carterhelften splitsen met de gasbrander
      2. Alles schoonmaken
      3. Lagers van de kruk trekken met de lagertrekker
      4. Kruk in de vriezer, nieuwe lagers erop na verwarmen
      5. Blok in de oven en monteren met nieuwe carterpakking+keerring
      6. Cilinder en kop vlakken voor gegarandeerd hoge compressie en geen kans op lekke pakkingen
      7. Eventueel contactpunten stellen.

Tunen, vijlen en dremelen etc doe ik zelf niet aangezien ik niet in het bezit ben van een dremel, maar monteren en afstellen van snelle onderdelen is geen probleem. Onthoud wel dat de mengsel/luchtverhouding afstellen van zeer veel factoren afhankelijk is, dus een blok dat bij mij perfect loopt kan bij jou toch net een iets grotere of kleinere sproeiermaat nodig hebben als jij met een iets ander filter of uitlaat rond rijdt.
      Tijd om te sleutelen heb ik in principe genoeg dus afhankelijk van wat er moet gebeuren zal ik mijn best doen om te zorgen dat het werk zo snel mogelijk af is zodat er weer gereden kan worden.

Zie voor verdere voorbeelden van hoe ik werk mijn perso:
      http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=33466

Onderdelen kunnen bij mij gebracht worden in Maasdijk omgeving Rotterdam, of over de post verzonden worden tegen betaling. Verzending over de post op eigen risico.

In overleg met jou vervang ik delen die vervangen moeten worden, ik heb hier zelf wel het een en ander liggen maar ik bestel ook regelmatig bij JMPB en Q-Parts. Uiteraard kun je ook zelf vervangingsonderdelen meeleveren.

Prijzen zijn dus onderhandelbaar, maar reken ongeveer op dit:

Krukaslager revisie = 25 euro ex materiaal (revisieset, kartonnen voetpakking en evt metalen koppakking)
      Cilinder/kop vlakken = 10 euro.
      Ook als je een blok hebt wat gewoon slecht loopt en je weet niet waarom kun je het overigens opsturen dan kijk ik er graag naar.

Bij andere diensten doen we de prijs in overleg.

Als ik werk zorg ik altijd dat alles goed schoon is, en zorg dus dat ik onderdelen netjes af kan leveren als op de foto’s

Heb je nog vragen, reageer in dit topic of PM me, email me op Josopdecitta@Hotmail.nl.

Groeten, Jos.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.