Home › Forums › Advertenties › Diensten aangeboden/gezocht › AANG: Poedercoaten
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 3 maanden geleden door Bart Meuwissen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 oktober 2016 om 23:25 #259607
Hallo medeleden,
interesse om je geliefde voertuig op te knappen ??
Ik ben met een maatje van me begonnen met het poedercoaten.
Mocht je interesse hebben om onderdelen te laten behandelen en te laten coaten,
stuur me dan een PM voor verdere info.Bij deze enkele voorbeelden van wat er zoal mogelijk is.
Wit citta frame met zwarte voorvork (Hoogglans)

Fluor gele velg

Achterbrug en velg zwart (Hoogglans)

Velgen en losse onderdelen ral 9016 (Hoogglans)

Diverse puch velgen
I feel the need, the need 4 speed4 oktober 2016 om 11:19 #260089Misschien handig om ook de voldende zaken te vermelden:
-Stralen en ontlakken jullie ook?
-Wat zijn de prijzen voor velgen, frames etc.4 oktober 2016 om 14:22 #260090Je hebt gelijk Jelle,
bij deze wat extra informatie.
Aangezien wij dit aan huis doen en de ruimte enigszins beperkt is hierdoor
word het stralen / ontlakken niet door onszelf gedaan.
Dit laten wij doen bij een erkend bedrijf vlakbij.
Hierdoor weten we zeker dat alle benodigde onderdelen op een goede
en vakbekwame manier worden voorbewerkt.
Vooral i.v.m. het chemisch ontlakken/reinigen.Hierna doen wij allereerst de primer coating gevolgd door de kleurcoating.
Indien gewenst kan er een 3e laag blanke lak overheen gecoat worden
al is dit meestal gewoon maar een overbodige luxe en zorgt voor wat extra kosten.Er kan gekozen worden voor 3 soorten kleurcoating.
”
1: de matte look
2: zijdeglans
3: hoogglansWij werken meestal alleen maar met de matte en de hoogglans.
Dit om het mooiste resultaat te krijgen naar onze mening.Voor prijzen enz vraag ik om te mailen aangezien het afhankelijk is
van de keuren en eventueel de hoeveelheid onderdelen die bewerkt moeten worden.Voor kleuren hebben we een ral code nodig ivm het bestellen van de poeder.
De meest gangbare kleuren hebben we wel op voorraad.
Die code kun je hier vinden.I feel the need, the need 4 speed4 oktober 2016 om 14:43 #260092Hoeveel kost het om een frame met achterrekje en een voorvork mat legergroen te laten coaten met zandstralen erbij?
4 oktober 2016 om 16:08 #260093En een richtprijs voor bv een setje velgen, laten we zeggen in het wit of zwart.? .. Gewoon zodat we een beetje een idee hebben… Scheelt je een hoop PM’s… 😀
4 oktober 2016 om 17:18 #260094Richtprijs is 60-70 euro.
Voor de hele set inclusief het rem anker voor.
Inclusief het stralen/ontlakken.I feel the need, the need 4 speed4 oktober 2016 om 17:43 #260095Kan aan mij liggen hoor.. Maar als je het stralen/ontlakken elders laat doen en het een beetje houtje touwtje thuis doet is de prijs behoorlijk fors. Ken meerdere bedrijven hier in de buurt die voor een set velgen ( Inclusief Stralen/ontlakken) rond de 60 euro vragen en dat is professioneel? Neem aan dat de kosten van het stralen bij jou er nog bovenop komen?
4 oktober 2016 om 18:14 #260096Prijs is inclusief stralen, ontlakken en coaten.
Gewoon helemaal compleet dus.En het is absoluut niet houtje touwtje.
Is professioneel materiaal waar we mee werken en ook een professionele oven.
Heb alleen geen plaats voor het stralen en ontlakken dus vandaar dat ik dat uitbesteed.
Zoals gezegd, bij een professioneel bedrijf om de beste resultaten te krijgen.jammer dat je een beetje negatief reageert.
Voor grote bedrijven is het vaak makkelijker omdat die grote ovens hebben en grotere
hoeveelheden in 1x kunnen doen. Daarom ook makkelijker andere prijzen kunnen aanbieden.
Al denk ik zelf dat ik niet veel vraag voor een setje velgen.
Heb ze bij genoeg bedrijven duurder gezien maar goed, dat is natuurlijk vrij voor iedereen.Ik wil gewoon mijn diensten aanbieden en dit ook netjes doen en afleveren.
Uiteraard zit ik ook met kosten en kan ik het helaas niet gratis doen 😉I feel the need, the need 4 speed4 oktober 2016 om 19:59 #260097Wat kost het coaten van citta onderdelen:
Frame en koplamporen ral 3020
Ral 9016 : onderpoten voorvork, achterdrager, velgen, kroonstukken.
Zwart: achterbrug.
Hoogglans5 oktober 2016 om 22:37 #260098
#RIDINGSOLOHe Bart leuke dienst
6 oktober 2016 om 16:11 #260099Thx solo 👍
I feel the need, the need 4 speed25 oktober 2016 om 18:00 #260100Bart, wat is de doorlooptijd als de spullen bij jouw op de stoep gebracht en gehaald worden??
25 oktober 2016 om 18:25 #260101Wat kost een voorvork in RAL2004 (Boels oranje) ?
Ik twijfel of het zijde- of hoogglans is.Mvg
Jeroen9 december 2016 om 13:12 #260120Tommie :
Bart, wat is de doorlooptijd als de spullen bij jouw op de stoep gebracht en gehaald worden??Over het algemeen proberen we alles binnen 2-3 weken klaar te hebben.
Indien dit niet lukt om welke reden dan ook dan word dat zo spoedig mogelijk doorgegeven.I feel the need, the need 4 speed -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.