Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

heerlijke achtergrond muziek alex 😀

Edjuh
      Bijdrager

Top, netjes gedaan!

ArvidW
        Donateur

Dat is het betere spaakwerk 🙂

Wordt weer een hele mooie tiff, erg leuk:thumb

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

AC RACING
          Topic starter

zoals misschien al op de How-To te zien was, heb ik een nice setje semi-slicks van Continental gekocht voor de tiff. + nog een foto van hoe hij erbij staat..

ook zit ik nog met een probleem..
            ik krijg het blokje maar niet aan de praat, er is absoluut geen vonk..
            volgens mij heb ik em zo goed aangesloten (zie foto’s verderop in deze pagina van los blok)
            ik heb alles al doorgemeten en heb overal spanning. ook de bobine is in orde..
            weet iemand wat er mis kan zijn?

hansieb
            Moderator

Nice 😀 ben benieuwd hoe zon ding rijdt!

Bandjes zien er guut uit!

Daan777
              Moderator

Vers wiel!

Whoppakey, dat had ik dus ook met het cp-blokje van m’n citta, ik had de hoop al snel opgegeven. Rij nu ook met elek:)

erikbloemberg

meestal is de cdi van de berini onsteking stuk probeer es een ander zou ik zeggen gr erik

AC RACING
                  Topic starter

goed nieuws ik heb nu een vonk :worshippy t lag aan de bougiedop..die was van binnenuit geknapt.. alleen nu is mn vonk nog niet heet genoeg dus loopt de tiff nog niet , maar dat is nu een kwestie van uren.. en dan hoop ik de tif eindelijk te hebben rijden..

AC RACING
                    Topic starter

ik snap er nix van:?, nog steeds wil de tiff niet starten, ik heb nu eindelijk een normale blauwe vonk nadat ik alle elektra van het blok compleet heb geïsoleerd.. dus geen last van storing..
                      ook verzoop hij em steeds. eerst dacht ik dat het aan de zwakke vonk lag , maar dat bleek ook niet zo te zijn, nadat ik dus nu een blauwe vonk heb.
                      ik had er een 2010 onder zitten met sproeier 39, wat normaal is voor een tiff. maar heb em maar terug gebracht naar een 107 met sproeier 35, en nog steeds doet hij het niet.. ik ben een beetje radeloos aan het worden van dit blok:( maar ik moet en zal em aan de praat krijgen, al val ik er dood bij neer!!:!

Tonni
                      Moderator

Hij vonkt dan wel, maar vonkt ie ook op het juiste tijdstip.. Is lastig te controleren maar misschien vonkt ie veel te vroeg of te laat..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
                        Moderator

een 20/10 is niet standaard voor een tiffany hoor:lol
                          Echt balen dit gekloot! Ik heb het zelf dus ook gehad. Ik hoop dat jij er wel uitkomt!

AC RACING
                          Topic starter

@ tonni dat zou best nog wel eens aan de hand kunnen wezen met dit blok, heel af en toe geeft hij namelijk wel een ontsteking , maar daar is ook alles mee gezegd; doorstarten doet ie niet..

@daan volgens de typesticker op het frame behoort er std. een 1210 op te zitten, maar dat terzijde. er zit nu toch een kleinere carb op. ik hoop dat ik er uit kom, zal ons beide goed helpen;)

klein updatje: om tijdelijk std. uitlaatjes te kunnen gebruiken zonder aan het frame te lassen heb ik voor tijdelijk een beugel gemaakt om dit probleem op te lossen.

ook bij het monteren van mn achter remkabel merkte ik dat de kabel behoorlijk dicht langs het frame liep. dus heb ik dat opgelost door een rest-stukje buitenkabel tussen het blote stuk te zetten.

Daan777
                            Moderator

Dat is inderdaad een oerdomme constructiefout, iacca heeft het blokje waar de kabel in zit aan de onderkant van het frame gelast.

AC RACING
                              Topic starter

:boos vieze gore klote ratten!! die leeuwenborgers die vieze pisvlekken hebben vandaag geprobeert mijn citta te jatten!!!
                                ik kwam vanaf mn werk met de auto terug op een klus waar mijn brommer stond, en zie ik daar 4 van die vieze ratten met mijn brommer de weg over steken..
                                toen ik uitstapte sloegen ze op de vlucht, maar heb 3 van de 4 te pakken gekregen, en heb ze maar een paar corrigerende tikken verkocht.. wat denken die mongolen wel niet op klaar lichte dag..
                                afijn ik heb gelukkig mn brommer nog, dat is mijn geluk.. maar laat ik ze niet weer mijn klauwen krijgen, want ze zijn voor mij!!

leon ciao
                                Bijdrager

geluk gehad, a ls je tien minuten later was geweest had je hem niet meer gehad nu 😉
                                  in groningen worden laatste tijd veel citta’s gestolen lees ik hier 😐

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.