Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

nog ff een plaatje van hoe de tiff er nu bij”hangt”=)

peter139
      Bijdrager

dit is zo’n berini ontsteking
        http://picasaweb.google.de/MofaFreak87/ZNdungBerini#5225404650689416626

groetjes peter

sincitta
        Bijdrager

waar heb je zo’n cp vervanger vandaan getoverd?

erikbloemberg

die kon je gewon bij de fietsenmaker kopen zon berini onsteking ik heb er zelf ook nog 1,5 setje

AC RACING
            Topic starter

@ sincitta: dit systeem heb ik ooit eens uit een blokje gehaald die ik overgekocht had, maar had deze altijd apart liggen om ooit onder de tyffany te gooien, als ik het helemaal goed heb komt deze ontsteking ook officieel onder een tiff vandaan(alleen zeker weten doe ik het niet)..
              iig een leuk uniek stuk speelgoed om onder de tiffany te zetten..

Zeer goed nieuws!! ik heb hier bij de plaatselijke wheelshop zeer mooie nieuwe velgen gevonden voor de tiff. het gaat hier om 2x 26inch36. velgen van Rigida , dit zit volgens mij std. ook onder een tiff. iig. lijken ze sprekend:lol
              ook om hetr bedrag hoef ik het niet te laten, aangezien ze €14,- kosten:)
              ik ga vandaag ff berekenen welke lengte spaken ik nodig heb voor het achterwiel. ook ga ik nog ff op zoek naar een leuk asje voor op het voorwiel( wie weet ligt er nog wel iets in de tuin=) )
              en dan de zooi in elkaar zetten, en de tiff uit de schorsing halen.. maar das voor later;)

AC RACING
              Topic starter

nice! mn velgjes zijn binnen:)

het enige wat nog niet mag baten zijn de spaken, alleen daar heb ik nou het juiste adres voor gevonden, na de hele stad te hebben af gespeurd, gelukkig ook nog in de buurt (noordhorn). dus hoop deze week de wielen in elkaar te hebben:)

AC RACING
                Topic starter

:boos #$%^&*#$^#$% vannacht ben ik mijn leovinci navigator verloren!! dit gebeurde op de friessestraatweg tussen aduard en zuidhorn.. in eerst instantie d8 ik dat mn uitlaat “los” lag, maar kwam bij een verlicht stuk weg erachter dat ik mn hele uitlaat kwijt ben.. ik heb nog gekeken of ik em zag liggen, maar dat mocht niet baten..

heeft iemand deze uitlaat gevonden of weet waar die ligt ?! laat het dan weten.

ondertussen heb ik maar een reverse uitlaatje eronder gezet, om toch nog een beetje mee te komen met het verkeer:P

PoliniCitta
                  Bijdrager

Dat is echt zuur 😮
                    Denk dat ie alwel gevonden is, maar die techno’tje, wil dat uitlaatje wel een beetje? Heeft wel een goed gevulde cilinder nodig lijkt mij.

AC RACING
                    Topic starter

in het kader gekkigheid: de SIlera!!
                      ik vind het em niet eens gek staan, alleen moet ik de kappen ff overspuiten, want die kleur ziet er voor geen porum uit

ook heb ik vandaag de spaken voor de tiffany binnen gekregen vanuit belgie, €28,- armer maar dan heb ik wel de juiste maat spaken:) binnenkort een update van hoe de nieuwe wielen eruit komen te zien..

Bartjee
                      Donateur

Zo gek is die SI achterbrug onder je citta toch niet?:P Hebben best veel mensen opzich, ik ook trouwens.

AC RACING
                        Topic starter

eindelijk!! mijn achterwiel van de tiffany is klaar! in een uurtje had ik em al helemaal in elkaar, en al zeg ik het zelf.. hij is best nice=)

ik heb ook nog maar ff nieuwe veertjes voor mn sitta opgehaald; die oude veren waren nog uit de tijd van de flinstones..
                          toen ik toch bezig was heb ik direct ff een nieuwe koplamp erin gezet (die van een ciao) aangezien die net even wat meer licht opbrengt.

hansieb
                          Moderator

Ben benieuwd wanneer de tif eindelijk eens op de wieltjes staat 🙂

ArvidW
                            Donateur

Gespaakt wiel ziet er netjes uit 🙂

Is hij ook mooi recht? Gene hoepel geworden?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

OrangeCiao
                              Donateur

:Dluek gedaan dat spaakwiel

AC RACING
                                Topic starter

ook vandaag heb ik niet stil gezeten.. om gehoor te geven aan arvid heb ik bij deze een filmpje gemaakt nadat ik het wiel heb gespannen. geen slag te bekennen:lol

<—filmpje

ook heb ik het blokje onder de tiff gehangen, hierbij een paar foto’s.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.