Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Welke brommer ga je mee rijden met de VCT Lex?  :mrgreen:

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Tiesman1986
      Bijdrager

Super mooie verzameling !

AC RACING
        Topic starter

@martino: klopt zelfs mijn treeplank heeft eraan moeten geloven, evenals mijn brug licht verbogen is.

@ thomas: ik denk dat ik de vct met de si ga rijden. Deze staat ondertussen weer helemaal klaar voor het nieuwe tourseizoen. Enkel iets wat feller afgesteld dan voorheen. Maar kan er altijd voor kiezen om een andere brommer te pakken, want alles op voorgaande pagina is rijdend  😎

@tiesman:thanks 🙂

zevenenergie
          Donateur

Hoi, AA-t

Jij maakt wat mee. Ik lees net dat verhaal van je koppeling dat tegen je been aankwam waardoor hij explodeerde. Gelukkig doet alles het weer.  😉 Het verhaal was mij helemaal ontgaan.

Je hebt ons de foto,s van je been bespaart, maar misschien is het iets voor een, How not to?

Gefeliciteerd met je huis en je schuur met zolder.

En geweldig wat je doet voor de site, elke keer is het weer leuk te merken dat het hapert en dan gefikst word, het is leuk om hier bij te zijn en het mee te maken. Het is tenslotte een unieke fase in het bestaan van vespa-ciao.nl en alle leden.

Thumps up. 😀

AC RACING
            Topic starter

Even een kleine verwarring ontkrachten.. ik ben was AA-T RACING.
              AA-T is iemand anders.

AA-T: Alex/Alrik of Alrik/Alex tuning.

Dus bij deze ik ben was Alex aka AA-T RACING en Alrik is AA-T

Vroeger veel samen geknutseld, hedendaags wat minder. Maar op het forum moest ik ook een naam hebben dus heb ik er ‘ racing’ achter geplakt.

Om verdere verwarring weg te nemen heb ik besloten dat ik vanaf heden als ‘AC RACING’ door ga op het forum. 

AC staat voor mijn voornaam en achternaam, RACING om het toch enigszins een knipoog te geven naar m’n oude forum naam.

AC RACING
              Topic starter

De afgelopen tijd toch nog even met de brommers bezig geweest.

De Si is weer in oude glorie hersteld na het ongeluk en heeft als upgrade na de slopende Harz tour een set nieuwe veren gekregen. Verder heb ik ditmaal een versterkte koppelingsschaal gemonteerd.

Mijn ciao heeft door de jaren heen wel wat krasjes en beschadigingen opgelopen, maar kwam laatst  gelukkig een smetteloze ciao tegen die amper was gebruikt. Deze heb ik volledig uit elkaar gedraaid om grondig schoon te maken en na te lopen.  en uiteraard mag het resultaat er wel weer wezen: een exacte kopie van mijn oude ciao, alleen dan knapper 😀

speedbuxy
                Bijdrager

Ren paarden staan er weer goed bij:thumb
                  Vette look de gun onder de Ciao.

AA-T
                  Sleutelbeheerder

Die zijn weer klaar voor het tour seizoen!

Martino
                    Moderator

Deze staan er weer prima bij, maar vraag me nu wel af hoe je andere “oude” Ciao erop staat?

zevenenergie
                      Donateur

Ik herken hem van het filmpje van de hars toer 😀

Als ik dit zie gaat het bij mij ook kriebelen, mijn si wil vast ook een grote poets beurt en meer. … De verend staan hem mooi. Zie ik nu een houder voor een bak koffie?   De ciao kan zo de schowroom in, getverderrie wat netjes.

Thumps up

Wilk1985
                        Moderator

Gave Ciao, ik had er precies zo 1 en dit model is echt een mooi eindpunt van  de evolutie van de Ciao in 39 jaar 🙂

AC RACING
                          Topic starter

@ Martino: mijn oude ciao staat momenteel te koop als rollend frame. Herinnerd me meteen aan een bump.

@zeven: klopt bekerhouder voor blikje onderweg. Werkt bijzonder goed.

zevenenergie
                            Donateur

Handig dus je kan onder het rijden een biertje drinken terwijl je tv kijkt, ik neem aan dat dat ding achterop een koelkast is?

zevenenergie
                              Donateur

Wat is eigenlijk dit dingetje?

ritze
                                Bijdrager

Volgens mij is dat een stage 6 ultra race extra snelle hand choke,  werkte bij mij totaal niet

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.