Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zevenenergie
    Donateur

Ik vind het rode frame van de bravo prachtig, zo eenvoudig.
      Jammer dat er zoveel onderdelen op moeten.
      Maar;
      Ik ben zwaar onder de indruk van de tank.
      Ik ben heel nieuwsgierig hoe je dat gedaan hebt.
      Wil je het delen?

IvanSaab
      Bijdrager

Alles is gewoon als nieuw :thumb ben benieuwd naar het eindresultaat 🙂

DinoH
        Donateur

Zie je niet vaak een superbravo project, maar word wel een hele nette!

junky
          Bijdrager

zeer netjes die bravo, en de citta ook wauw! :thumb

speedbuxy
            Bijdrager

Rood en zwart I like it:thumb
              Vind deze bolle tank ook het mooist staan op een super bravo.

jeffreykruize
              Bijdrager

Is de inhoud van de bolle bravo tank dan nog groter als de normale bravo tank?

Twijfel eigenlijk ook zo’n tank te zoeken.

AC RACING
                Topic starter

Thanks voor alle reacties.
                  Om nog even twee vragen te beantwoorden: De inhoud ven de tank durf ik zo niet te noemen. ik kom hier wel op terug op het moment dat de brommer eenmaal loopt. en de tank is dmv. verhitting weer zo netjes geworden, daardoor trekt de zwarte kleur uit het plastic weer naar boven.

Ook nog 2 nieuwe aanwinsten. De bedoeling is om deze later eens te gaan restaureren.

[center]Nog 1 vespa boxer te gaan en de Vespa familie is compleet! [/center]

AC RACING
                  Topic starter

Koopje van het jaar gedaan, een complete 2 speed bravo voor 250 euro. Moest er wel ff Duitsland voor inrijden, maar dat was de moeite zeker waard! De bravo had volgens de eigenaar al ruim 20 jaar stilgestaan!
                    Cosmetisch misschien niet echt meer een plaatje, maar motorisch en mechanisch zgan! Daarom ga ik deze 2 speed gebruiken om mijn eigen 2 speed project mee op te bouwen, die wel in zeer nette staat verkeerd.

lightlord
                    Donateur

Dat is wel erg mazzel hebben mooie aanwinst :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                      Lightlord's Dizzy/Gypsi

Wilk1985
                      Moderator

Ha, dat is gaaf! Exact in de goede kleuren ook al, wordt vast een plaatje.

Uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar het lot van de Kinetics, we gaan het zien :thumb

Fredzzz
                        Moderator

VET! En hoezo cosmetisch niet een plaatje? Ik denk dat je dit ding mooi kunt oppoetsen! Kappen zien er allemaal nog goed en ongescheurd uit. Kan je alles mooi polijsten, ziet er dan weer uit als nieuw!

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

Leuk werk weer alex ik ben erg benieuwd hoe het 2-speed spul onder de bravo vandaan gaat komen en hoe het netjes gemaakt zal worden :thumb

Martino
                            Moderator

Mooi hoor en goed dat je hem direct ook al hebt opgehaald. Ik neem aan dat hier wel het originele blokje bij zit, wat is het motornummer? En zoals Frederick ook al schrijft. Deze is toch juist weer helemaal netjes op te knappen, zo slecht vind ik hem niet ogen.

speedbuxy
                              Bijdrager

Das een hele mooie aanwinst voor je Vespa vloot/verzameling:thumb
                                En op de foto,s oogt de dame nog best netjes ja:thumb

AC RACING
                                Topic starter

Helaas vertekenen de foto’s een beetje want onder de laag stof zit helaas nog maar weinig lak op het frame.
                                  Ik denk dat deze brommer 20 jaar lang onder een bult rommel heeft gestaan gezien de beschadigingen, want onder de kappen is het amper gebruikt te noemen gezien de leeftijd. Gelukkig heeft deze wel al die jaren binnen gestaan.
                                  Ook is 1 van de kappen gescheurd, maar heb gelukkig nog nette kappen liggen.

Ik ben nu dus van plan om verder te bouwen op het frame dat bovenaan deze pagina staat, en houd de rest van de bravo intact om later iemand gelukkig te maken die ook een 2 speed wil gaan opbouwen.

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.