Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JoeriH
    Bijdrager

Dat is een mooie brommer geworden!

lightlord
      Donateur

En weer een nette grillo die bijna af is !!! ik zou wel even de roest verwijderen van de achterkoppelings-bel..;)

Je ware pubertijd duurt je leven lang
        Lightlord's Dizzy/Gypsi

AC RACING
        Topic starter

Bedankt voor alle reacties!

Aangezien vrouwlief ook wel een snelle brommer wilde, heeft ze mijn oude setup van de ciao gekregen. Ofwel Kickspeedengine met 42 polini alu.
          Dit keer met 42 mm DR kop, leovinci sigaar en 1:10,5 vertanding. al met al toch nog goed voor 80 km/u 🙂

en een blije vrouw:swinging

@ eidos: dit beugeltje is origineel. maar denk dat deze alleen bij de kickstart grillo brugjes is geleverd.
          @ Hans: denk dat ik ze erop houd, aangezien ik anders weer moet gaan slijpen.(mits ik eens hele kleine knippelicht modules tegenkom, dan plaats ik die op die plek.)
          @Jelle: dat kan, maar heb juist voor deze positie gekozen, vind het wel wat aparts hebben op deze manier. het spatbord is overigens alleen maar 2 cm gezakt.
          @ Lightlord: klopt,was daar nog bezig met afstellen van vario, dus vandaar die roestige koppelings-schaal.

DarkMagician6
          Bijdrager

Normaal vind ik Grillo’s echt afschuwelijk lelijk, maar deze ziet er echt geweldig uit! Die leo SP is daar ook deels de oorzaak van, past er echt super bij. :thumb
            En ook mooi dat vrouwlief ook weer blij is.

Florian
            Moderator

Hey Alex, welke Grillo velgen zijn dit nou dan? Dit is toch niet het setje welke je laatst van EPI hebt gekocht?

Brommertje ziet er trouwens keurig uit! Alleen vind ik het voorspatbord niet zo geslaagd.

Anoniem

Laat ik nu net 2 van die knipperlichtmodules hebben, LED. 1 moertje om te monteren.
                interesse? alleen de zendkosten te betalen! :thumb

Guido
                Donateur

Zie ik nou twee toeterschakelaars? 😀

EPI
                  Bijdrager

hey, wat heb je met mijn velgen gedaan!?

speedbuxy
                    Bijdrager

Netje geworden Alex:thumb
                      En dat spatbord is ook niks mis mee dus laat de dames maar zeuren:lol

AC RACING
                      Topic starter

@ iedereen wederom bedankt voor de reacties:thumb

Ehh ja dit zijn jouw velgen EPI:bloos maar dat blauwe stond de Grillo echt niet.:o
                        En klopt 2 toeterschakelaars, alleen is 1 voor de toeter, en 1 voor de brommer uit te zetten ( aangesloten als kortsluiting op het groene draad van de cdi)

DinoH
                        Donateur

Wauw Alex! Ik heb niks met grillo, maar deze is echt errug mooi!!

Martino
                          Moderator

Dit kleurtje velgen hoort idd bij deze Grillo, maar waren deze blauwe velgenvan EPI niet mooi nieuw gepoedercoat?

AC RACING
                            Topic starter

Waren nieuw gespoten. Maar was perfecte basis voor de nieuwe kleur. Ik ben epi daarom erg dankbaar voor dit zeer nette setje velgen:thumb

AC RACING
                              Topic starter

Laatste aanwinst: Gilera CBA=)

Wilk1985
                                Moderator

Mooie aanwinst! Het lijkt nog een Nederlandse ook aan het witte spatbord en oranje plaatjej te zien!

Bijzonder ding hoor zal wel heer comfortabel rijden met 2 personen ook.

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.