Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Nice aanwinsten. Grappig dat deze Biturbo uitlaat weer opduikt. Zo ver ik weet de enige en al meerdere malen van hand tot hand gegaan. Helaas de staat ook en mag je deze wel even opknappen. Leg hem eens naast een homoet neer als je wilt?

Link

Docs
      Donateur

Het houd ook niet op he met jou verzameling 😛 Weer een paar mooie aanwinsten Alex!

green_white
        Bijdrager

Dat is inderdaad de uitlaat in de link van Martino. Heb hem een tijdje terug getest op een blokje met zowel de biturbo als de homoet en ik merkte (vrijwel) geen verschil

speedbuxy
          Bijdrager

Mooi aanwinsten weer Alex:thumb
            Uitlaatje verdiend idd wel een opknap beurt want is best een leuk model en hangt zo te zien ook wel mooi onder de brom.

eidos
            Donateur

Grappig om mijn oude uitlaat weer voorbij te zien komen, Hij is niet echt goed behandeld zo te zien:boos
              Zal ook wel flink van binnen vol zitten. Alex kennende komt dat wel weer goed :thumb

AC RACING
              Topic starter

Zo, net terug van een heerlijke vakantie in Thailand! Daar ter plekke nog ff met onze Hansieb wezen stappen, gezien hij daar ook was. Nu eenmaal terug toch weer heimwee naar het sleutelen. Dus ben maar weer aan de gang gegaan:

Mijn Tiffany had nog geen voorrem, dus heb het wiel even opnieuw gespaakt. Ditmaal met een Tiffany naaf.

Ditmaal heb ik er ook voor gekozen om speciale plaatjes voor de spaken te gebruiken. Deze verdelen de kracht van de spaak-nippels wat beter over de aluminium velg.
                Als ik een keertje zin heb spaak ik mijn achterwiel ook nog een keertje met deze plaatjes.

Ook ben ik ondertussen al een tijdje bezig om de Grillo voor de vrouw klaar te maken. Helaas zit hier nogal veel werk in, gezien ik voornamelijk kleine tijdrovende aanpassingen ben aan het doen.
                Zo is er ondertussen een nieuw kroonstuk op gekomen, en zijn er Si voorpoten onder gekomen. Ook is de bagagedrager opnieuw gespoten, gezien daar een kleine lakbeschadiging op zat.
                Veelal zit er gewoon veel tijd in zandstralen,spuiten en kleine dingen op maat maken.
                Qua setup dacht ik eerst aan een leuk 50cc blokje, maar de vrouw heeft tijdens de vakantie zó genoten van de 125cc scooters die wij daar reden, dat ik heb besloten om ook voor haar maar een flink pittig blok in elkaar te zetten.
                Daarnaast lijkt het haar ook erg leuk om een keertje een tourtje met ons mee te rijden.
                Dus pas maar op heren!! Deze zomer worden jullie ingemaakt door een meisje op een grijs/roze Grillo!!:duivel

Jelle
                Moderator

Heb je daar ook nog op een honda msx gereden toevallig?
                  Echt top dingen dat…

Kun je trouwens ook nog ff blok en framenummer van je pack doorgeven?

AC RACING
                  Topic starter

jup en de jaamaahaa’s natuurlijk. Miranda reed voornamelijk op de Honda, ik op de yamaha. Pas de laatste dag reed ik op een honda; damn dat had ik vanaf de eerste dag al moeten doen.

Ik zal morgen als het lukt ff de Pack van de plank af halen. Dan zoek ik de gegevens ff op:thumb

Jelle
                    Moderator

Toppie…

AC RACING
                      Topic starter

Grillo is eindelijk af! hierbij de foto’s:thumb

eidos
                        Donateur

Netjes! Zoon Grillo ziet er door zijn form en kappen altijd nog erg modern uit :thumb

Ik heb mijn CDI nu ook op die plek zitten, Is dat beugeltje wat er voor zorgt dat de bekabeling voor het tandwiel loopt zelf gemaakt of iets wat origineel is? Mooie oplossing!

hansieb
                          Moderator

Netjes doan :thumb Btw gaan die beugels voor de veerbevestiging er nog vanaf ?

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Ziet er gaaf uit Alex!! Ik vind de kleurencombo echt geslaagd! :thumb

Ik wil m snel checken 8)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

speedbuxy
                              Bijdrager

Das een lekkere Grillo geworden:thumb

Jelle
                                Moderator

Mooi Brommertje alex! Maar kan dat voorspatbord niet iets naar voren gemonteerd worden?

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.