Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Donateur

Ben jaloers!8)

Docs
      Donateur

Mooie aanwinsten Alex!!!!

beunhaaz
        Bijdrager

Pack 2, met of zonder kenteken? Zonder, REGEL JE EENTJE : D Want hier moeten er meer van rondrijden

Frankp
          Donateur

haha die straalkast had ik ook op het oog:P al wat mee zitten stralen?

Jelle
            Moderator

Vet dat jij die pack hebt gekocht ik zag hem ook al staan voor 400,-
              Maar heb helaas geen ruimte meer voor dat ding 🙁

Mocht je zin hebben om te stralen ik heb nog wel een zooitje uitlaatjes die wat pekelschade hebben 😉

speedbuxy
              Bijdrager

Lekkere aanwinsten alex:thumb
                En vooral de pack die mocht natuurlijk niet meer ontbreken:thumb

AC RACING
                Topic starter

@ Frank: Ik heb er nog niks mee gestraald, gezien ik mijn werkblad moest vergroten. Dat is nu gebeurt.
                  @ Jelle: Eerdaags zal ik ff een topicje aanmaken waar ik mijn straaldiensten in aanbied:thumb

Vandaag lekker bezig geweest! Ik heb de Italjet Pack schouw-klaar gemaakt. dus alles werkt weer naar behoren.
                  Onder andere moest de verlichting nagekeken worden, de bokstandaard gemonteerd, ontsteking afstellen, decompressiekabel vervangen etc. Kortom allemaal kleine dingetjes.
                  Nu denk ik niet dat ik op zeer korte termijn de brommer laat keuren, aangezien mijn prioriteiten eerst nog bij de Si ligt, want die staat ook al jarenlang stil.
                  Ik heb wel een uitzonderlijk leuke vondst gedaan op de Pack! er zit een NL goedkeurings nummer op!!!

Tonni
                  Moderator

mooie aanwinst hoor..:thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

FonS
                    Bijdrager

NL typegoedkeuring is een leuk detail, dat hebben die twee van mij niet 😉

Het leek me wel een interessant ding vanwege de kickstart, maar ik vond hem te prijzig omdat hij geen kenteken heeft en wat beun in elkaar gebakken is.
                      Maar het blijven leuke brommertjes natuurlijk :thumb

Ik zou wel graag wat foto’s zien van hoe zo’n Pack-kicksysteem functioneert, want dat is toch wel een vreemde eend in de bijt.

AC RACING
                      Topic starter

@ fons: ik zal eerdaags wel even een fototje schieten. Het is een erg simpel maar efficient systeem.

Vandaag even de ciao nagelopen met oog op de naderende Limbotour. En bleek flink prestatieverlies te hebben.
                        Aan de bougie af te lezen was het iets met de mengverhouding. en zoals mijn vermoeden bevestigd werd bleek mijn filter niet helemaal fris te zijn. Dus hiervan heb ik het originele gaas vervangen voor een stuk grove schuurgaas. En tot mijn verbazing zijn de prestaties beter dan ooit!! Vanavond heb ik over een testrun van een kilometer de 88 Km/U behaald. 4 Km. harder! Helemaal top!=)

speedbuxy
                        Bijdrager

Das een hele nette snelheid voor een 42mm cilinder:thumb
                          Gaat dus weer knallen worden as zondag:duivel

AC RACING
                          Topic starter

ondertussen alweer een tijd geleden dat ik met een update kwam.
                            De laatste tijd heb ik dan ook niet stil gezeten, en heb er alweer een paar projectjes op zitten. zoals deze ciao mix en mn laatste aanwinst een citta. beide waren behoorlijk toe aan een nieuw baasje die wel aandacht aan hun besteed. Dit is het resultaat:

jordyhulst
                            Bijdrager

kijk eens aan mijn ciao bij de vorige eigenaar 😛

hansieb
                              Moderator

Mooi schuurtje alex 😉 Binnenkort zandstraalservice & co !

Martino
                                Moderator

Gaan we ook nog een foto zien waar je klushok te zien is? Ik zoek nog iemand die frame’s kan stralen. Mijn straalkast is hiervoor te klein.;)

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.