Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Topic starter

mn laatste aanwinsten:

AC RACING
      Topic starter

Eindelijk is de temperatuur weer fatsoenlijk om aan de slag te gaan.:knuffel
        Dus ben ff met de ciao aan de slag gegaan, aangezien bij de laatste tour mn kickstart nogal tandjes wou poetsen..
        Nu bleek dat er op het tandwiel te veel speling zat, wat ik nu heb verholpen door een dikkere ring te plaatsen bij het tandwiel. En de ciao kickt weer als nieuw8)

De onderste ring is de oude.

Ook heb ik nog een citta van me opgelapt, maar hierover later..

AC RACING
        Topic starter

Ik heb nog even een fototje gemaakt van de opgeknapte gilera waar ik mee bezig was.

AC RACING
          Topic starter

Vanmiddag ben ik even bezig geweest met het opknappen van de uitlaat van de mini, aangezien die in verre staat van ontbinding was(zie foto een paar posts terug). maar het eindresultaat mag er wel wezen:)
            Ook heb ik vanavond eindelijk het treeplankje kunnen spuiten, en heb ik een balhoofd kapje gemonteerd.
            T was me weer een productief dagje:thumb

hansieb
            Moderator

Die kickstartring moet flick volgens mij ook maar even fixen 😉

AC RACING
              Topic starter

Vandaag heb ik de blokspoiler onder de citta gemonteerd. Alleen heb ik daar geen beugels voor, dus heb ik die gemaakt en gepolijst.

Jarco
                Bijdrager

Staat hem goed. :thumb

ciaofan
                  Bijdrager

blokspoiler geeft hem echt die extra touch. Zeer vet!
                    Eigenlijk stiekem wel interesse in zo’n setje beugeltjes, blokspoiler heb ik 😀

xDanielcitta
                    Bijdrager

Ziet er idd goed uit man !
                      ik heb ook heel erg interesse in een setje beugeltjes 🙂

AC RACING
                      Topic starter

De mini heeft nieuwe handvatten gekregen en andere remhevels.:)

Edjuh
                        Bijdrager

Sportief beestje : -)

Ga je die uitlaat nog verlassen/veranderen? Je kan niet echt een kartcircuit op zo.

AC RACING
                          Topic starter

Nu de koper kleurige citta verkocht is, begon mn ciaotje zich een beetje eenzaam te voelen..
                            Dus heb ik zn broertje maar ff uit de opslag gehaald.:lol

Ook heeft de ciao een nieuwe stuurindeling gekregen en een gloednieuwe koplamp.

En mn laatste aanwinst: de proma bad snake! voor maar €15,- in de uitverkoop=)

Helios
                            Bijdrager

Hey bekende badsnake 😛 hij wou hem niet kwijt voor 10..
                              En 15 was met wat te veel voor deze staat en zonder demper.

Ben benieuwd of je hem nog wat goed kaal kan krijgen! :thumb

Martino
                              Moderator

Nog leuker was de verspreking in de advertentie. “Bat Snake” Twee dieren die je in een goed spookhuis zal tegen komen. Helaas presteerd deze uitlaat dan weer niet spookachtig.

Toch zal je er vast wel een leuk dempertje voor hebben liggen om er weer een mooie complete uitlaat van te maken.

AC RACING
                                Topic starter

Eindelijk is die er! De ItalJET PACK 2 met kickstart!

Ook heb ik nog twee leuke aanwinsten. een zandstraalkast, en een ontvetterbak.

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.