Vespa-Ciao.NL
:: AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Mooi spulleke heb je gekocht:thumb

AC RACING
      Topic starter

Allen bedankt voor jullie leuke reacties!
        Binnenkort ga ik eerst even inventariseren wat ik eigenlijk allemaal in de schuur heb staan. Aan de hand van dat gegeven ga ik beginnen met het samenstellen van een aantal sjieke blokjes.
        Wel heb ik nu in de gaten dat mn hobby te groot is geworden mn kleine werkplaatsje. Dus ga binnenkort haastig op zoek naar een grotere ruimte.
        Helaas zal de eerste weken vrij weinig gedaan worden aan het vespa gebeuren, aangezien ik het even HEEL erg druk heb.
        Verder zal ik jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen:thumb

@ Barry: Helaas nog geen tijd voor gehad. Eerdaags zal ik er even nieuw leven in blazen8)

en nog speciaal voor Barry een paar fotos (helaas te donker) van de afgeladen cabrio:

barry
        Donateur

Hahahahaha , volgeladen & verlaagde cabrio.

Docs
          Donateur

Die zit goed vol 😀 Mooi spul allemaal 🙂

Anoniem

Idd, er zitten echt toffe uitlaten bij. (Gun, Cali, twinners, hyper racing)

AA-T
              Sleutelbeheerder

barry :
                Hahahahaha , volgeladen & verlaagde cabrio.

Pwoah! verlaagd zeker!!
                We gingen zelfs op de snelweg regelmatig met de uitlaat over de grond. 😛

speedbuxy
                Bijdrager

AA-T :
                  We gingen zelfs op de snelweg regelmatig met de uitlaat over de grond. 😛

Jullie hadden gelukkig genoeg nieuwen bij jullie:haha

AC RACING
                  Topic starter

Heren.. Ik was de hele week aan het werk in Den Haag, en moest maar ff boodschappen doen..
                    Dit is wat er in het mandje lag:

Cp speedengine met voor mij onbekende krukas (gepolijste drijdstang)
                    aantal onstekingen en vliegwielen
                    bijna nieuwe polini 43 mm
                    43 athena
                    en het kopstuk Simonini 3 taps! met 17 mm carb:thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

Binnenkort dus ook aan de zij inlaat neem ik aan?:D

VespaAvanti
                      Donateur

Wat voor werk deed jij ookweer Alex?:D
                        Denk dat ik daar ook maar ga werken, verdient daar zeer aardig zo te zien:P

AC RACING
                        Topic starter

@ Andree: Volgend tour seizoen is er een grote kans dat ik met een zij inlaat het toneel op kom. Ik weet nog niet welke het gaat worden.. Heb nu de luxe van kiezen: pinasco 11,5 mm, eurocillindro turbo, simonini 3 taps en 4 taps(a)

@ Stephan: Ik ben maar gewoon een simpele verhuizer8) Alleen heb ik altijd wat geld achter de hand om op de juiste momenten aankopen te kunnen bekostigen;)

Wel heb ik nu door de aankopen van de laatste tijd een hele hoop onderdelen dubbel en zal binnenkort dus ook wat moeten gaan verkopen. Zo heb ik onder andere: 4 proma cc’s, 5 43 polini’s, 4 speedengines, 20 blokjes en noem het verder maar op..
                          eerdaags zal ik dan ook maar een verkoop topic maken. Want mijn schuur lijkt nu meer op een magazijn dan op een werkplaats 😮

pm’s en bieden heeft nog geen zin verkoop-topic komt pas later deze week!

EDIT: verkoop topic is geopend!

AC RACING
                          Topic starter

Ik heb nog een leuk plaatje met de meeste uitlaten die ik heb liggen=)
                            er ontbreken nog wel een paar zoals de: leovinci sp, een paar proma cc’s, ninja usine, en de wereld aan shittypowers:lol
                            toch al met al rond de 25 verschillende uitlaten:thumb

en nog een kiekje van de simo’s

Frankp
                            Donateur

mooie verzameling

AC RACING
                              Topic starter

het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb uitgebracht aangezien ik in korte tijd een paar keer verhuist ben. Eindelijk heb ik mn plekje gevonden en woon nu samen met mijn vriendin in een aardig riant huis in Hoogezand (20 km buiten Groningen). het mooie aan ons nieuwe huis is dat we twee garages hebben!! Dus tijd voor het inrichten van een nieuwe werkplaats:thumb

Javad
                                Donateur

Kerel, dat is supernice. Eindelijk lekker veel ruimte om alles mooi te stallen en om te werken.
                                  Kun je met alle aandacht aan die mooie Simoblokjes werken :thumb

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 634)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.