Home › Forums › Perso’s › Collecties › AC RACING Vespa collectie
- Dit onderwerp bevat 633 reacties, 116 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren geleden door AC RACING.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 september 2011 om 15:45 #454965
Als ik je een tip mag doen zou ik gewoon de orginele simo 4taps cilinder nemen

Alle scooter kits zijn veel te veel aanpas werk.
En de orginele cilinder gaat qua power ook al zwaar over de orginele vespa vario (en frame en remmen) heen.15 september 2011 om 21:29 #489818vandaag 1 van mn gilera’s verkocht.

19 september 2011 om 20:17 #489873Gisteren ben ik tezamen met Alrik (AA-T) naar Belgie toe geweest, En hebben we het plaatsje Hombeek aangedaan. Hier zijn wij bij Barry op bezoek geweest.
We werden daar zeer goed ontvangen, en hebben ons super vermaakt!
Tussen de middag hebben we heerlijk gegeten van Barry’s zelf gepootte aardappelen met een overheerlijke steak.
Na een paar uur kletsen over van alles en nog wat; was het voor ons echt tijd om weer naar huis toe te rijden.
Natuurlijk ben ik met een reden naar Barry toe gereden.. En wel het volgende:
Zoals velen waarschijnlijk al hebben gemerkt is Barry al een tijd minder actief op het forum, en heeft bij deze een punt achter de vespa hobby gezet:(
om zijn collectie niet te laten versnipperen heeft Barry ervoor gekozen om alles in 1 keer afhande te doen.
hier ben ik gelijk op in gesprongen en heb het bij deze over genomen..Hierbij mijn nieuwe aanwinsten:
Gilera Citta:
volledig gepoedercoat in oranje zwart met alle opties.Getuned & gekotterd blok met 50cc Athena cilinder…Showroomstaat & maar enkele km gereden. Met poulie.

Vespa Si:
compleet met kick speedengine, polini 42 alu, vario met malossi tandjes, en leo sigaar

Technigas twinner met carbon dempers

Summit low

Proma gun

Twinner

2 X Foekema berekende uitlaten (moeten nog afgewerkt worden)

Gianelli racing

Homoet

Simonini calibrata

proma cc

Techno cc (ontgerenst) & leovinci krul

EBR vork

En verder nog een shitlading aan losse onderdelen:
nieuwe polini speedengine in verpakking
Nieuwe 80cc Malossi+kop
EBR voorvork
malossi varioriem nieuw in verpakking
2 gereviseerde vario’s
geresiveerd getuned contactpuntblok met 50 Athena.
rode drukveer nieuw
nieuwe hoge druk polini kop
contactpuntblok met 50cc DR cilinder.Amper gereden
nieuwe 46mm polini zuiger
nieuwe simonini koppeling(poulie vooraan)
2 nieuwe km tellers compleet (120km/h)
snelgas
carburatoren
hoop sproeiers tot 120
nieuwe chrome zijkappen+voetplankje
nieuwe citta koplamp
2 geresiveerde achterklokken + 1 losse speciale bergvertanding
nieuwe middenstandaard
M-stuur
race stuur
En nog veel revisiespullen , klein spul & noem maar op.

19 september 2011 om 20:22 #489874Hey Lexie,
Idd erg mooie collectie om toe te voegen aan je al huidige.
Het komt bij jou dan ook weer bij een liefhebber te liggen.
19 september 2011 om 20:25 #489875Kunnen jullie geen vespa museum oprichten in Groningen met zijn beiden, trekt een hoop bezoekers 😉
Met al die meuk wordt het wel eens tijd om eens een fatsoenlijk en snel blokje in elkaar te zetten !
19 september 2011 om 20:31 #489876Zegt de man die het afvoeren heeft uitgevonden. :pest
Maar wat betreft dat museum heb ik toevallig wat stellingkasten van werk opgehaald. Zodoende het leukere spul eens netjes komt te liggen. En aangezien Lex en ik op steenworp van elkaar wonen. Kunnen we misschien binnenkort wel bezoekers met museumjaarkaarten toelaten. 😉
19 september 2011 om 20:34 #489807
Waarom?Je hebt het spaarvarken even leeggeschud;)
De hyper en gun zijn echt supper, geweldige aanwinsten
19 september 2011 om 20:46 #489879gruwelijke aanwinsten=)!
dat is nog eens een aankoop:D.19 september 2011 om 20:54 #489880lekkerrrrrrrrrrrrr die aanwinsten van je…. (word er jaloers van)
19 september 2011 om 22:48 #455524Zo lekkere aanwinsten alex

Barry had mij ook nog gevraagd alleen had ik er het geld niet voor (en ook niet de ruimte als ik dit zo zie:D)
Maar mooi dat het bij jou terecht gekomen is
dit is meteen een dikke uitbreiding op je uitlaten lijst
Sinterklaas en de kerstman kunnen jou huisje dit jaar wel voorbij rijden:haha19 september 2011 om 23:13 #455521Mooie aanwinsten hoor 😀
20 september 2011 om 04:29 #485621Heb je geen foto’s van die cabrio waar alles in en aan zat?
20 september 2011 om 10:03 #489884Wauw, mooi spul!
De pijpjes zien er ook allemaal nog fris uit! Vooral die gun, in top staat!20 september 2011 om 13:03 #489885So… this is what happens when AA-T goes shopping XD
supergeyle aanwinsten man!
het word inderdaad thijt voor het v-c.nl museum :lol20 september 2011 om 15:38 #463271Heb je al terug wat draaiend gekregen??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.